wereldmeeting 2013
-
- Veelvuldig poster
wereldmeeting 2013
Heb ik niet goed gekeken of is er nog geen topic WM 2013??
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb mij vorige week ingeschreven en heb nu de aanmelding per post binnen. Ik ben nummer 0388, zijn er niet meer aanmeldingen? of tellen ze in Spanje anders?
Een colonne rit lijkt mij wel leuk maar ik wil geen snelwegen rijden en er een dag of 5 over doen om nog lekker van Frankrijk te kunnen genieten.
Een colonne rit lijkt mij wel leuk maar ik wil geen snelwegen rijden en er een dag of 5 over doen om nog lekker van Frankrijk te kunnen genieten.
Schultenbräu das ist mein Bier !
Het weekend voorafgaand aan de WM, organiseert Citroën Club Rijnmond altijd een verzamelmeeting in St. Mihiel, net onder Verdun. Altijd een goede uitvalsbasis naar de WM. Zelf al vele keren gebruikt als startpunt. Op vrijdag naar St.Mihiel en dan op zondag of maandag richting de WM om daar rond woensdag aan te komen. Onze route gaat waarschijnlijk vanaf St.Mihiel, via de grote brug van Milau, want daar wil ik al jaren een keertje langs, via Andorra, dan ben ik daar ook maar een keertje geweest naar Alcaniz. Waarschijnlijk zullen wij ook in een klein konvooi gaan rijden. Ingeschreven heb ik nog niet.
Effe voor de handigheid: http://www.2cvspain2013.com/
-
- Heavy user
ik denk dat er meer mensen zijn die (net als ik) gewoon pas tegen die tijd kijken wat ze gaan doen met vakantie. bovendien heb ik me nog nooit vooraf ingeschreven en vaak was ik nog eerder binnen dan de mensen die zich wel vooraf hadden ingeschreven. en het scheelt een tientje ofzo.Boudewijn schreef:Ik heb mij vorige week ingeschreven en heb nu de aanmelding per post binnen. Ik ben nummer 0388, zijn er niet meer aanmeldingen? of tellen ze in Spanje anders?
ik ga juist wel lekker plankgas over de snelweg er naar toe. veilig en snel. dan hou je tenminste nog dagen over om vakantie te vieren. ik vind in de auto zitten (of het nu met 90 of met 120 km/h is) niet heel erg ontspannen. doe ik het eerste lange stuk liever gewoon even door vroeg op te staan en flink door te rijden. anders ben je dus al 10 dagen kwijt aan in de auto zittenBoudewijn schreef: Een colonne rit lijkt mij wel leuk maar ik wil geen snelwegen rijden en er een dag of 5 over doen om nog lekker van Frankrijk te kunnen genieten.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction