Nu is het me na een hoop gepruts wel eens gelukt, maar ditmaal lukt het me niet om mijn nieuwe contactrol te monteren. Is daar niet een foefje voor? Frustrerend!
contactrolgepruts
-
- Veelvuldig poster
Dat is inderdaad even prutsen.
Het is al even geleden maar volgens mij was de truuk contactrol (plastic) helemaal indraaien en contact op startenstand zetten met sleutel. Dan schoof hij er zo op. Snel het veertje erop klikken en klaar.
Uiteraard geen kabeltjes aan de contactrol hangen
Het is al even geleden maar volgens mij was de truuk contactrol (plastic) helemaal indraaien en contact op startenstand zetten met sleutel. Dan schoof hij er zo op. Snel het veertje erop klikken en klaar.
Uiteraard geen kabeltjes aan de contactrol hangen
Citroén rolls better than a Rolls!
Als je sleutel wel ronddraait denk ik dat de contactrol tóch kapot is!
Haal de kabels eens los en meet de weerstand tussen de polen in zowel de start stand (dan moet er nergens weerstand zijn) als in de 'aan' stand (dan volgens mij alleen geen weerstand tussen waar de zwart en roze plug zat, dit is uit mijn hoofd).
Succes!
Haal de kabels eens los en meet de weerstand tussen de polen in zowel de start stand (dan moet er nergens weerstand zijn) als in de 'aan' stand (dan volgens mij alleen geen weerstand tussen waar de zwart en roze plug zat, dit is uit mijn hoofd).
Succes!