2cvzeeland.nl
- 2cvzeeland
- Regelmatige poster
2cvzeeland.nl
Hallo iedereen,
Vanaf afgelopen weekend is de website 2cvzeeland.nl in de lucht. Deze site heeht als bedoeling de eendrijders is zeeland en omstreken nader tot elkaar te brengen. Ook moet het gewoon een leuke plek gaan worden om een rond te neuzen.
Zouden jullie eens willen kijken en je mening geven? Reacties op de site zelf zijn uiteraard het leukste!
Doel wat ik uiteindelijk wil gaan bereiken is een leuke gezellige 2cv club, en een leuke tourtocht door zeeland. Uiteraard is dit alles niet alleen voor zeeuwen!
Vanaf afgelopen weekend is de website 2cvzeeland.nl in de lucht. Deze site heeht als bedoeling de eendrijders is zeeland en omstreken nader tot elkaar te brengen. Ook moet het gewoon een leuke plek gaan worden om een rond te neuzen.
Zouden jullie eens willen kijken en je mening geven? Reacties op de site zelf zijn uiteraard het leukste!
Doel wat ik uiteindelijk wil gaan bereiken is een leuke gezellige 2cv club, en een leuke tourtocht door zeeland. Uiteraard is dit alles niet alleen voor zeeuwen!
2CV Transat speciál 1984
Xsara Picasso 1.8 2003
Xsara Picasso 1.8 2003
Kun je een link plaatsen, google kan haar niet vinden
Geen eend, maar een Dyaantje (beige colorado)
http://dyaantje.blogspot.nl/
http://dyaantje.blogspot.nl/
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
- 2cvzeeland
- Regelmatige poster
-
- Contacteer:
- 2cvzeeland
- Regelmatige poster
Vanaf nu ook webshop!
Aangezien er vrij weinig te vinden is aan t-shirts e.d. heb ik zelf 2 opdrukken ontworpen.
Op de site kan je kiezen tussen o.a. t-shirts en sweaters. LET OP!! Dit is niet om aan te verdienen. Per aankoop ontvang ik 1 euro, die ik zal gebruiken om in 2cvzeeland.nl te stoppen.
Hebben jullie verder ideeën? Of wil je een ontwerp van je eigen eend? Neem dan even via m'n website contact met me op!
Op de site kan je kiezen tussen o.a. t-shirts en sweaters. LET OP!! Dit is niet om aan te verdienen. Per aankoop ontvang ik 1 euro, die ik zal gebruiken om in 2cvzeeland.nl te stoppen.
Hebben jullie verder ideeën? Of wil je een ontwerp van je eigen eend? Neem dan even via m'n website contact met me op!
2CV Transat speciál 1984
Xsara Picasso 1.8 2003
Xsara Picasso 1.8 2003
- 2cvzeeland
- Regelmatige poster
Jazeker! Ik zeg volgend jaar de eerste tourrit!Ducksen schreef:Ik zeg goed bezuggggggggggg,
Eindelijk eens wat Zeeuwse input
Nu nog een meeting in het mooie zonovergoten Schouwen, een forum troffee verstoppen in de buurt. En een leuke puzzelrit .
Interesse?
2CV Transat speciál 1984
Xsara Picasso 1.8 2003
Xsara Picasso 1.8 2003
- 2cvzeeland
- Regelmatige poster
-
- Contacteer: