Licht en RAW schakelaar
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Licht en RAW schakelaar
Ik ben bezig met de opbouw van het dashboard. Nu vond ik in de doos waar ik de licht en raw schakelaar had gedaan twee onderdelen welke ik niet thuis kan brengen! Op de foto genummerd met 1 en 2! Nummer 1 lijkt wel een soort hevelbrug en nummer 2 is mij helemaal vreemd.
Kan iemand mij vertellen welke onderdelen dit zijn, of horen ze elders thuis?
En worden de schakelaar met de beugel zoals ik ze heb neergelegd aan de stuurbuis gemonteerd?
Kan iemand mij vertellen welke onderdelen dit zijn, of horen ze elders thuis?
En worden de schakelaar met de beugel zoals ik ze heb neergelegd aan de stuurbuis gemonteerd?
-
- Moderator
1 en 2 lijken mij beugeltjes van een ruitenwisserblad.
En lichtschakelaar en raw zitten zo goed, er hoort een plaatje bij, die in de lichtschakelaarbeugel geklemd zit en waar je de RAW op schuift.
(edit, dat plaatje zit er in zie ik nu)
En lichtschakelaar en raw zitten zo goed, er hoort een plaatje bij, die in de lichtschakelaarbeugel geklemd zit en waar je de RAW op schuift.
(edit, dat plaatje zit er in zie ik nu)
Laatst gewijzigd door the Nosepicker op wo 22 jan, 2014 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik had zelf ook al gekeken of nummer 2 van de ruitenwisserblad kon zijn, maar ruitenwisserbladen zijn chrome! Maar zou kunnen dat ze er bij zaten. Nummer 1 had ik idee dat een onderdeel van de schakelaars was. Oke ben blij dat het dus niet uit een van de schakelaars komt.
Kan ik de boel monteren.
THKS.
Kan ik de boel monteren.
THKS.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Sorry, ik vergeet nog.
Op de lichtschakelaar heb ik 5 aansluitingen, maar ik heb 7 draadjes bij de stuurkolom.( schakelaar kant)
2 lange grijs- 1xgroene sok
1x zwarte sok
kortere grijs -groene sok
nog korter grijs 1x gele sok
1x blauwe sok
geel draad met zwarte sok
groen draad met rose sok.
Wat moet waar?
Op de lichtschakelaar heb ik 5 aansluitingen, maar ik heb 7 draadjes bij de stuurkolom.( schakelaar kant)
2 lange grijs- 1xgroene sok
1x zwarte sok
kortere grijs -groene sok
nog korter grijs 1x gele sok
1x blauwe sok
geel draad met zwarte sok
groen draad met rose sok.
Wat moet waar?
-
- Heavy user
bij alledag/publicaties staat een artikel "reparatie lichtschakelaar" hier staat een aansluitschema. maaaarrrrrrrr ik meen dat daar 1 aansluiting verkeerd is aangegeven (volgens mij de 12V + en de claxon zijn omgewisseld) en ik zie dat daar inderdaad ook maar 6 aansluitingen staan waarschijnlijk is er een extra draad die bijvoorbeeld het mistachterlicht bediend (die mag alleen branden bij dim licht dus die zal op die aansluiting moeten komen)
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Heavy user
is de kabelboom gemonteerd? anders even voorzichtig de accu aansluiten en de 12 volt aansluiting opzoeken (als het goed is zwarte sok) nu kun je (als de kabelboom verder goed is aangesloten de andere draden een voor een tegen deze plus houden om te zien wat er gaat branden.
kijk wel uit dat er geen losse aansluitingen elkaar raken als je de accu aansluit
kijk wel uit dat er geen losse aansluitingen elkaar raken als je de accu aansluit
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Vandaag hulp gehad.
Contactslot werkt. En de rest ook.
Volgende week alles in het instrumentenpaneel op de juiste plek monteren. Controle lampjes , schakelaars enz.
Lichtschakelaar is niet helemaal vlekkeloos, maar kan ik altijd nog vervangen. Probleem zal nog worden om alles er weer netjes in te krijgen.
Contactslot werkt. En de rest ook.
Volgende week alles in het instrumentenpaneel op de juiste plek monteren. Controle lampjes , schakelaars enz.
Lichtschakelaar is niet helemaal vlekkeloos, maar kan ik altijd nog vervangen. Probleem zal nog worden om alles er weer netjes in te krijgen.