Toekomst 2cv.nl

Stel hier je vragen of opmerkingen over de site.
supercees
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1770
Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
Locatie: stompwijk (zh)

Bericht door supercees » di 25 mar, 2014 22:43

Bull Frog Bleu schreef:Tot 1 april kunnen we deze testversie gebruiken 2cv.forum2go.nl ;)
hij werkt!
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break

Gebruikersavatar
Dyane
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 695
Lid geworden op: zo 9 apr, 2006 20:44
Contacteer:

Bericht door Dyane » di 25 mar, 2014 22:55

dyane
Laatst gewijzigd door Dyane op vr 4 apr, 2014 16:32, 6 keer totaal gewijzigd.

LPGo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1193
Lid geworden op: zo 12 apr, 2009 23:11
Contacteer:

Bericht door LPGo » di 25 mar, 2014 23:11

Dyane schreef:http://2cv.forum2go.nl/test-forum-1-f1.html

Er zit gelijk al reclame bij :-)
Kijk eens verder naar onder op deze pagina..... wat zie je dan...... juist ja reclame...

the Nosepicker
Moderator
Berichten: 2566
Lid geworden op: do 10 mar, 2005 23:02
Locatie: aarde

Bericht door the Nosepicker » di 25 mar, 2014 23:20

Tha_Duck schreef:Vooralsnog ga ik uit van een 1 april grap (jammer dat we hem dan zo snel door hebben ;)).

Indien niet, dan mag Duintje contact met mij opnemen. Heb een eigen webhosting bedrijf en als ik weet wat de site nodig heeft kan ik dat in het managementteam gooien.
Het zou een leuke 1 april grap zijn. Dat zou ons namelijk wat kopzorgen en vergadertijd besparen.. We zullen rond die datum wel over de brug moeten komen of op zwart gaan. Duintje zal zsm contact met je opnemen over je voorstel. Te gek aanbod, ik zie dat meer mensen meedenken. Op die manier komen we er wel natuurlijk!
Echt zorgen maken we ons niet, ook niet gezien de vele positieve reacties, ook via PB. Sponsoren die met ideeën komen, bedrijven die kennis aanbieden, et cetera.
Zoals eerder gezegd werd, dit speelt al een poosje. Er zijn dus al veel ideeën de revue gepasseerd, er is al veel geopperd, veel afgeschoten, een paar ideeën omarmd, maar we zijn er nog niet.
Een sympathieke partij heeft een heel plan geschreven voor een crowdfunding, om eenmalig een beetje geld binnen te halen om de nood te lichten. Ik zeg al, we komen er wel.
indien dit perse allemaal moet plaatsvinden : zijn er geen notaris eendrijders sters? en kunnen we dan niet in ruil voor reclame van een verzekerings maatschappij dan een rechtsbijstandsverzekering krijgen ( zonder nota dus)?
Volgens mij zijn er een heleboel eendrijders (ook sters) die best iets willen doen of kunnen doen of regelen. Juist eendrijders zijn er van allerlei pluimage!
Dank! Dit soort ideeën, daar moeten we het van hebben. En staan niet alle eendrijders bekend om hun creativiteit, inventiviteit, vindingrijkheid en doorzettingsvermogen??
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

Gebruikersavatar
Dyane
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 695
Lid geworden op: zo 9 apr, 2006 20:44
Contacteer:

Bericht door Dyane » di 25 mar, 2014 23:40

dyane
Laatst gewijzigd door Dyane op vr 4 apr, 2014 16:32, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tha_Duck
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 177
Lid geworden op: do 12 mei, 2011 09:12

Bericht door Tha_Duck » wo 26 mar, 2014 08:41

the Nosepicker schreef:
Tha_Duck schreef:Vooralsnog ga ik uit van een 1 april grap (jammer dat we hem dan zo snel door hebben ;)).

Indien niet, dan mag Duintje contact met mij opnemen. Heb een eigen webhosting bedrijf en als ik weet wat de site nodig heeft kan ik dat in het managementteam gooien.
Het zou een leuke 1 april grap zijn. Dat zou ons namelijk wat kopzorgen en vergadertijd besparen.. We zullen rond die datum wel over de brug moeten komen of op zwart gaan. Duintje zal zsm contact met je opnemen over je voorstel. Te gek aanbod, ik zie dat meer mensen meedenken. Op die manier komen we er wel natuurlijk!
Echt zorgen maken we ons niet, ook niet gezien de vele positieve reacties, ook via PB. Sponsoren die met ideeën komen, bedrijven die kennis aanbieden, et cetera.
Zoals eerder gezegd werd, dit speelt al een poosje. Er zijn dus al veel ideeën de revue gepasseerd, er is al veel geopperd, veel afgeschoten, een paar ideeën omarmd, maar we zijn er nog niet.
Een sympathieke partij heeft een heel plan geschreven voor een crowdfunding, om eenmalig een beetje geld binnen te halen om de nood te lichten. Ik zeg al, we komen er wel.
Na uitgebreid gesproken te hebben met Duintje vannacht is mij de ernst nu wel duidelijk. Ik zal in ons management team de zaken die besproken zijn oppakken en verwacht daar volgende week woensdag een definitief voorstel van te hebben wat we in de vergadering (daar had Duintje je al over geinformeerd toch?) betreffende de hosting kunnen meepakken.

Hopelijk kunnen we daar snel uitkomen om de toekomst veilig te stellen.

Wat ook wel prettig was in het gesprek was dat mensen die iets extra's doen voor 2cv.nl daar op een of andere manier een beloning voor kunnen krijgen. Ik ben niet de persoon om daar over uit te wijden, maar ik verwacht dat het stichtingsteam (zoals dat nu zo mooi genoemd wordt) daar tzt ook wel communicatie over zal rondsturen.
Eendrijder sinds 11/5/2011!

Eminence Grise
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 846
Lid geworden op: di 30 dec, 2003 16:36
Locatie: Valkenburg ad Geul

Bericht door Eminence Grise » wo 26 mar, 2014 09:22

voor mij 2 dingen.

1) Als er iets gebeurd waarover je niks kunt zeggen....zeg dan ook niks. Roep je geen (ongewenste) vragen en/of reacties op. Wacht tot de tijd rijp is en deponeer de stelling of het probleem.
2) waarom een stichting..?? Met een vereniging kom je aardig uit de voeten zonder veel plichtplegingen en kosten. Voor statuten en verantwoording maakt het niks uit en je hebt toch een inschrijving bij de KvK.

Maar zoals LPGo al zegt...ik hoop toch dat het 1 april grapje is..>!
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.

Thijs
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3019
Lid geworden op: vr 14 jan, 2011 20:17
Locatie: Drachten en omkriten

Bericht door Thijs » wo 26 mar, 2014 19:22

Vreemd om dit hier al te plaatsen terwijl niet alles gezegd kan of mag worden.
Wacht dan een week zodat geen link kan worden gelegd naar 1 april en dan misschien wel alles duidelijk is.

my 2cv is 2 fast 4 you
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 14 nov, 2005 16:42
Locatie: adegem

Bericht door my 2cv is 2 fast 4 you » wo 26 mar, 2014 23:55

dit vind ik echt geen goed plan. ik hoop ook op die aprilgrap.

Gebruikersavatar
Ed147
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1512
Lid geworden op: do 7 aug, 2008 22:57
Locatie: Unnaryd, Zweden

Bericht door Ed147 » do 27 mar, 2014 19:14

Dyane schreef:http://2cv.forum2go.nl/test-forum-1-f1.html

Er zit gelijk al reclame bij :)

Goed Gedaan Supercees !!
ik klik er op, krijg meteen een melding dat er een virus probeert binnen te komen!
Heb gelukkig een goede virus scanner............
2cv6 Charleston grijs/grijs
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2004

Gebruikersavatar
Dyane
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 695
Lid geworden op: zo 9 apr, 2006 20:44
Contacteer:

Bericht door Dyane » do 27 mar, 2014 20:33

dyane
Laatst gewijzigd door Dyane op vr 4 apr, 2014 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Bull Frog Bleu
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1390
Lid geworden op: za 2 jul, 2005 14:06
Locatie: Culemborg

Bericht door Bull Frog Bleu » vr 28 mar, 2014 09:27

ik klik er op, krijg meteen een melding dat er een virus probeert binnen te komen!
Heb gelukkig een goede virus scanner............
Haha ziet de zweedse virusscanner nederlanse trojaanse paarden aan voor een virus :D

Hier werkt hij prima en nog geen virus gezien. Groepen zijn aangemaakt dus we kunnen voor nop weer verder naar 1 april ;)http://2cv.forum2go.nl/
Citroén rolls better than a Rolls!

Gebruikersavatar
tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1028
Lid geworden op: za 14 jul, 2007 01:53
Locatie: Amsterdam

Bericht door tinouck » za 29 mar, 2014 02:45

Ed147 schreef:
Dyane schreef:http://2cv.forum2go.nl/test-forum-1-f1.html

Er zit gelijk al reclame bij :)

Goed Gedaan Supercees !!
ik klik er op, krijg meteen een melding dat er een virus probeert binnen te komen!
Heb gelukkig een goede virus scanner............
Gelukkig ,want ik had het hier ook!!, gelukkig ook een goede virusbeveiliging.

Bull Frog Bleu
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1390
Lid geworden op: za 2 jul, 2005 14:06
Locatie: Culemborg

Bericht door Bull Frog Bleu » ma 31 mar, 2014 17:46

Nog 1 nachtje slapen ;)
Citroén rolls better than a Rolls!

LPGo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1193
Lid geworden op: zo 12 apr, 2009 23:11
Contacteer:

Bericht door LPGo » ma 31 mar, 2014 19:51

Bull Frog Bleu schreef:Nog 1 nachtje slapen ;)

Zat ik vandaag ook aan te denken.... je was me voor..... spanneend!!!!

Plaats reactie