Met de Franse slag, even voorstellen

Hier kun je jezelf voorstellen, of met je nieuwe 2cv gaan pronken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Metdefranseslag
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 152
Lid geworden op: wo 6 nov, 2013 22:06
Locatie: coevorden
Contacteer:

Met de Franse slag, even voorstellen

Bericht door Metdefranseslag » vr 6 jun, 2014 18:21

Afbeelding[/img]
Na al aardig wat vragen toch even wat tekst en uitleg. Sinds september vorig jaar ben ik, Michel, in de ban van het 2cv-virus. Wat begonnen is met een opmerking van een collega en wat gewoon voor wat tijdverdrijf moest zorgen dat zorgt er nu voor dat ik er bijna dagelijks mee bezig ben maar dan wel voornamelijk vanachter de computer. Ik werd niet gehinderd door enige kennis van motoren en auto's toen ik ging kijken naar deze voiture maar na al heel wat uren op dit forum gekeken te hebben ben ik inmiddels al heel wat wijzer.
De bedoeling is om na de zomer het chassis aan te pakken en hopelijk kan ik voor die tijd de lekkage bij het spruitstuk (laten) verhelpen zodat ie nog beter rijdt. Helaas heb ik zelf geen garage maar mijn schoonmoeder heeft er wel één (kom ik daar ook nog eens ;-)) dus daar staat de Eend gedurende de winter.
Volgend jaar hoop ik ermee naar Frankrijk te kunnen rijden maar tot die tijd hoop ik nog een aantal keren een beroep op jullie te kunnen doen .
Voorlopig zal ik zelf nog niet veel vragen kunnen beantwoorden maar misschien dat mijn vragen anderen kunnen helpen.
Fijn weekend
Met de Franse slag heb ik menig strijd gewonnen

Gebruikersavatar
schermer
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1147
Lid geworden op: di 1 nov, 2011 00:27
Locatie: Ursem

Bericht door schermer » vr 6 jun, 2014 20:28

Leuk eendje, is het chassis zo slecht dan? (dus meer foto"s :wink: :P )

Gebruikersavatar
Boudewijn
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1873
Lid geworden op: wo 6 jun, 2007 10:13
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Bericht door Boudewijn » vr 6 jun, 2014 22:32

mooie eend.
Schultenbräu das ist mein Bier !

Gebruikersavatar
Metdefranseslag
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 152
Lid geworden op: wo 6 nov, 2013 22:06
Locatie: coevorden
Contacteer:

Bericht door Metdefranseslag » za 7 jun, 2014 19:52

Dank jullie wel, de foto verbloemt wel een aantal bekende plekjes maar een eend mag wat roest hebben van mij zolang het maar niet erger word en dat is nou juist de kunst. @ Schermer : in februari had ik een topic over controle chassis daar staat meer over de staat van de mijne.
Gr.,
Michel
Met de Franse slag heb ik menig strijd gewonnen

Plaats reactie