verklikkerlamp oliedruk
verklikkerlamp oliedruk
Ik heb tijden een vakantie in Frankrijk een ander dashboard met oliedruklampje gevonden in het bos. Vandaag eens gekeken hoe ik het moet aansluiten. Een draad naar de zender getrokken. Die ligt volgens mij aan massa. Waar haal ik nu het handigst spanning vandaan want in het dashboard zit alles met stekkers dus bijprikken lukt niet zo makkelijk. Een aparte draad naar de + van de accu?
Niets heeft zoveel haast, dat het onveilig kan
-
- Gebruiker
- Berichten: 76
- Lid geworden op: do 8 okt, 2009 20:41
- Locatie: Uffelte
- Contacteer:
Gemakkelijkste is om hem op te pikken van het contactslot.
Met wat meten kun je zo uitvinden op welke draad spanning staat als je je contactsleutel op contact zet.
Ik doe dat ook altijd om radio of USB aansluiting aan te sluiten
Met wat meten kun je zo uitvinden op welke draad spanning staat als je je contactsleutel op contact zet.
Ik doe dat ook altijd om radio of USB aansluiting aan te sluiten
Dyane D6 met M4 blokje 1968
Dyane 425 Commercial 1968
LNA 0.7 1981 Entreprise
Axel 11R 1985
citroendyane.wordpress.com
Dyane 425 Commercial 1968
LNA 0.7 1981 Entreprise
Axel 11R 1985
citroendyane.wordpress.com
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1913
- Lid geworden op: di 7 sep, 2010 09:17
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
niet van de accu. dan brand je oliedruklampje altijd als je de auto uit hebt staan; geen oliedruk en wel spanning op je lampje.
Inderdaad; vanaf het kontaktslot. De geschakelde plus, even meten welke dat is.
lag er nog meer in het bos? Grappige vondst.
Gr Rob
Inderdaad; vanaf het kontaktslot. De geschakelde plus, even meten welke dat is.
lag er nog meer in het bos? Grappige vondst.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht