voor de APK en RDW experts
moet een richtingaawijzer voor voorzien zijn van CE keurmerk??
greetzzzzzzzz
Rusty
keuringseisen richtingaanwijzer
-
- Veelvuldig poster
keuringseisen richtingaanwijzer
Laatst gewijzigd door rusty op di 10 mar, 2015 07:50, 1 keer totaal gewijzigd.
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
gaat er meer om voor de RDW keuring van mijn Pick-up. ik wil net als spookeend kleine motorfiets knipperlichtjes schuin onder de koplampen maken, alleen de modellen (met keur) die ik tot toe nu heb gezien, voldoen niet aan mijn wensen. ik heb wel mooie gezien in het verre oosten.
eerst maar 'echte' erop en dan later ombouwen, naar een mooie.
greetzzzzzzzzzz
eerst maar 'echte' erop en dan later ombouwen, naar een mooie.
greetzzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
Heel simpel alles hangt en staat met je keurmeester van de RDW..
Tref je iemand die ook een zwak heeft voor oude auto's en ook het werk waardeert dat je eraan gedaan hebt dan sta je na 2uur weer buiten maar is de keuring binnen 5 minuten gepiept en klets je de rest van de tijd over alle mooie dingen aan je auto..
tref je een keurmeester die geen affiniteit met oude auto's heeft dan staan je na 30 minuten buiten met een waslijst met wat er allemaal gebeuren moet en of niet goed was...
Meestal gaan de keurmeesters af op een eerste indruk, is het netjes gemaakt dan maken ze ook geen problemen van een knipperlichtje.
Is er met de pet naar gegooid dan kunnen ze gaan zoeken ,,
Ik denk dat je je met je pickup geen zorgen hoeft te maken...
Tref je iemand die ook een zwak heeft voor oude auto's en ook het werk waardeert dat je eraan gedaan hebt dan sta je na 2uur weer buiten maar is de keuring binnen 5 minuten gepiept en klets je de rest van de tijd over alle mooie dingen aan je auto..
tref je een keurmeester die geen affiniteit met oude auto's heeft dan staan je na 30 minuten buiten met een waslijst met wat er allemaal gebeuren moet en of niet goed was...
Meestal gaan de keurmeesters af op een eerste indruk, is het netjes gemaakt dan maken ze ook geen problemen van een knipperlichtje.
Is er met de pet naar gegooid dan kunnen ze gaan zoeken ,,
Ik denk dat je je met je pickup geen zorgen hoeft te maken...