Handremblokjes vervangen lukt niet
Handremblokjes vervangen lukt niet
Hallo allemaal,
Ik probeer mijn blokjes van mijn handrem te vervangen.
Ik heb hiervoor wat rond gekeken op dit forum maar elke manier die ik zie heb ik geprobeerd maar zonder resultaat. (Voelermaat, magneet, stukje ijzer,...)
Hierbij wat foto's, zou iemand misschien kunnen aanduiden vanaf waar ik het best begin met "spatelen"?
Ik heb geprobeerd om dit telkens van de bovenkant te doen, zonder resultaat. Ze zitten muurvast.
Ik word een beetje hopeloos en heb geen zin om de remblokken er af te nemen
Ik probeer mijn blokjes van mijn handrem te vervangen.
Ik heb hiervoor wat rond gekeken op dit forum maar elke manier die ik zie heb ik geprobeerd maar zonder resultaat. (Voelermaat, magneet, stukje ijzer,...)
Hierbij wat foto's, zou iemand misschien kunnen aanduiden vanaf waar ik het best begin met "spatelen"?
Ik heb geprobeerd om dit telkens van de bovenkant te doen, zonder resultaat. Ze zitten muurvast.
Ik word een beetje hopeloos en heb geen zin om de remblokken er af te nemen
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
LPGo, zou je dit misschien even kunnen aanduiden op foto welke ik moet lossen?LPGo schreef:schroef van de remklauw die het dichts bij de remblokjes zitten helemaal lossen andere schroef net een klein slagje zodat de remklauw gekanteld kan worden, dan loopt er geen remvloestof uit. Dan kun je ze met een schroevedraaier en hamer eruit tikken...
Maar dit heeft helemaal niets met je handrem te doen???? Dit is gewoon blijven rijden zonder remblokjes.... Lekker bezig...Pirlet schreef:Dag allemaal,
Bedankt voor de tips, maar heb toch alles losgekoppeld.
En tot mijn grote verbazing vond ik dit
Tijd voor een nieuwe zuiger denk ik dan
@ Rossero en David, bedankt voor jullie hulp