Bobine
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 214
- Lid geworden op: ma 12 dec, 2011 17:50
bine
mensen ! dat probleem is al jaren bekend !!! de orginele valeo en de daarbijbehorende imitatie,s kan je gewoon direkt vanaf de verpakking in de prullebak gooien , wat veel onderdelenboeren niet schijnen te snappen , is dat je geen ,,bewezen,, rotzooi moet bliven verkopen ( zogenaamd omdat er vraag naar is ) spullen die niet voldoen of nog maar 20 % van die kwaliteit bieden die ooit als ,normaal, werd bevonden gaan hier gewoon uit het assortiment!!
en als de klant dat niet wil moet ie ergens anders de rotzooi maar kopen . als ik niet achter mijn spullen kan staan . WIL ik ze niet eens verkopen .
en als de klant dat niet wil moet ie ergens anders de rotzooi maar kopen . als ik niet achter mijn spullen kan staan . WIL ik ze niet eens verkopen .
wat niet kan doen we lekker toch
Re: bine
wusten-fuchs schreef: mensen ! dat probleem is al jaren bekend !!! de orginele valeo en de daarbijbehorende imitatie,s kan je gewoon direkt vanaf de verpakking in de prullebak gooien , wat veel onderdelenboeren niet schijnen te snappen , is dat je geen ,,bewezen,, rotzooi moet bliven verkopen ( zogenaamd omdat er vraag naar is ) spullen die niet voldoen of nog maar 20 % van die kwaliteit bieden die ooit als ,normaal, werd bevonden gaan hier gewoon uit het assortiment!!
en als de klant dat niet wil moet ie ergens anders de rotzooi maar kopen . als ik niet achter mijn spullen kan staan . WIL ik ze niet eens verkopen .
200 % MEE EENS!
Thijs schreef:De gemiddelde Eendrijder rijdt tegenwoordig niet meer dan een paar rondjes om de kerk per jaar en dan heb je geen problemen met die Valeo rommel.
Als je wel serieus rijdt met een eendachtige dan ben je met een weekje klaar met die zooi.
Maar heb jij ook ervaring met dit apparaat van MCC?
Ook na een paar rondjes om de kerk wordt de motor warm......
En zie dan maar weer eens te vertrekken
Ik heb een tijdje geleden eens naar de verschillen van oude en nieuwe bobines gekeken en het viel mij op dat een nieuwe "valeo" bobine lichter was dan alle oude. gemeten op een digitale keukenweegschaal. ook zat er nog een nieuwe lucas bobine tussen en die zag er ook wat anders uit, de rubberen scheiding in het midden van de bobine ontbrak. Wat mij vooral tegenviel was dat ze bij valeo niet eens meer de moeite nemen om hun naam erin te zetten, er zit gewoon een heel lullig papieren stickertje op.
Ik rijd nu een tijdje met de kleine dyna bobine, een compleet zetje bij duckservice/der Farnzose en moet zeggen het start veel beter. De oude ducelier die ik nog van een zolder heb geplukt deed het tot nu toe niet slecht, maar dit is vooral bij warme start veel beter.
Ik rijd nu een tijdje met de kleine dyna bobine, een compleet zetje bij duckservice/der Farnzose en moet zeggen het start veel beter. De oude ducelier die ik nog van een zolder heb geplukt deed het tot nu toe niet slecht, maar dit is vooral bij warme start veel beter.
-
- Heavy user
- Berichten: 3019
- Lid geworden op: vr 14 jan, 2011 20:17
- Locatie: Drachten en omkriten
Ik vraag me dan wel eens af of zo'n fabrikant niet merkt dat hij die rommel niet meer kwijt kan en dat er veel klachten over zijn.....
Dat is hetzelfde als bij de olievulpijpen. De Eendenboeren hebben in de gaten dat de nieuwe ook niks waard zijn en gaan dan revisiesetjes maken.
Dan verkoopt zo'n fabrikant toch amper nog nieuwe?
Dat is hetzelfde als bij de olievulpijpen. De Eendenboeren hebben in de gaten dat de nieuwe ook niks waard zijn en gaan dan revisiesetjes maken.
Dan verkoopt zo'n fabrikant toch amper nog nieuwe?
- toon beekers
- Gebruiker
- Berichten: 107
- Lid geworden op: zo 23 dec, 2012 10:22
- Locatie: Geldrop
- Contacteer: