Van het gegalvaniseerde chassis ga je heel veel plezier beleven! Ik heb hem er ook al 21 jaar onder zitten. Ik rij zomer en winter jaarrond en zo af en toe ook nog wat zwaardere ritten / rally's en elke keer weer is de keurmeester erg verbaasd dat er geen spatje roest of narigheid op zit.
Zout ja dat is iets vervelends. Je koets en het plaatwerk wat er omheen hangt houdt er niet zo van dus ja die worden wel wat sneller krokie jokie

Maar ook daar is een oplossing voor! Ik heb in 2013 de koets van de dyane laten galvaniseren bij de enige leverancier die daar weer verstand van heeft en een paar jaar later de voorschermen , bumpersteunen en nog wat klein spul. Weer een jaar later de deuren gedaan. Omdat vlak plaatwerk nogal op zijn donder krijgt bij dit proces heb ik op advies van een andere dyane rijder de motorkap en de achterklep elektrisch laten verzinken.
De achterschermen zijn van kevlar, ook een super product!
dus roest? nu daar ben ik aardig van verlost. Toevallig vanmiddag de dyane eens gewassen, dan zie ik weer wat
