Even geen eend meer rijden

Alles over het heerlijke eendrijden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
shorttrack
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 1 aug, 2014 12:24
Locatie: Sint Niklaas

Even geen eend meer rijden

Bericht door shorttrack » do 7 mei, 2020 15:39

Vandaag heb ik mijn 2cv uit 1986 uitgeschreven. Ik heb mijn vriendin kunnen overtuigen om hem toch bij te houden. Ik vind het te kostbaar om weg te doen. En iedereen die ik gesproken hebt zegt altijd enorm spijt te hebben van zijn oldtimer ooit verkocht te hebben. We hebben het geld ook niet nodig dus zag geen enkele reden om hem weg te doen. Hij staat in een schuur bij mijn schoonvader. Onze dochter is momenteel 2 jaar en we willen nog een paar jaar wachten voor we haar mee op tour nemen.

Van zodra ik weer tijd heb over een paar jaar zal hij weer van stal mogen komen. Heb er nu al zin in.


Maar voorlopig mag hij even bijkomen van de mooie tochten die wij al gemaakt hebben. zoals 2 weken frankrijk (3000km) en 3 weken engeland en Ierland (4500km) Beste vakanties ooit. En dat wil ik zeker met mijn dochter doen later.
2cv special 1986

Gebruikersavatar
dimi_v
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 261
Lid geworden op: za 28 jul, 2018 08:33
Locatie: Omgeving Breda

Re: Even geen eend meer rijden

Bericht door dimi_v » do 7 mei, 2020 18:33

gezien de omstandigheden een wijs besluit! Ga je zeker spijt van krijgen als je weg doet. En als je hem ergens weg kunt zetten en geld niet nodig hebt...
2CV6 - 206cc - Megane estate
en nu ook een Peugeot 504

Gebruikersavatar
RobertF
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 559
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 17:20
Locatie: Z-Limburg
Contacteer:

Re: Even geen eend meer rijden

Bericht door RobertF » do 7 mei, 2020 19:52

Als je de ruimte hebt, gewoon bewaren. Ik had twee 2CV koetsen , heb er ooit 1 verkocht en de andere nu 25 jaar in opslag gehad.
Verleden jaar besloten er een witte van te maken. Nu die bijna klaar is ben ik blij dat ik hem bewaard heb. Zo heb ik mijn Jaguar ook al 42 jaar. Er is niets mooiers dan een oldtimer met karakter.
Succes ermee
2CV6 Club 1989 na 1,5 jaar afgerond en RDW goedgekeurd, zie viewtopic.php?f=34&t=15814

Plaats reactie