Citroen 2CV Club S6

Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
theoenmarion
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Citroen 2CV Club S6

Bericht door theoenmarion » di 30 jun, 2020 16:48

[b][color=#FF0614]Type[/color]:[/b] 2 CV Club S
[b][color=#FF0614]Bouwjaar[/color]:[/b] ^1986
[b][color=#FF0614]Vraagprijs[/color]:[/b] € 9800
[b][color=#FF0614]Woonplaats[/color]:[/b] Albergen
[b][color=#FF0614]Weblink[/color]:[/b] [url]hier uw url[/url][url[/url]

Advertentietekst
Deze prachtige, totaal gerestaureerde 2 CV 6 Club S6, bouwjaar 1986 doe ik in de verkoop!
Reden: ik wil een nieuw project beginnen. De ruimte ben ik dan nodig!

Km stand: 108000.
APK tot 05-07-2021.
Auto is 6 jaar geleden totaal, door mijzelf, gerestaureerd en door een professionele autospuiter opnieuw gespoten in de kleur AC88 blanc meye.. Kortom een super strakke auto!
Van de restauratie zijn diverse foto’s en facturen beschikbaar.
Ik zou beter op kunnen noemen wat er NIET vernieuwt/vervangen is., maar hier volgt een kleine opsomming:

Ik heb er bijvoorbeeld een nieuw, gegalvaniseerd, chassis onder gezet.
Plaatwerk: Voetenbak, bodemplaten, kofferplaat, achter tussenstuk en bovenste achterschermen en raamframe zijn ook vernieuwd met origineel plaatwerk.
Nieuwe bekleding en nieuw dakje.
Verder is de motor voorzien van nieuwe kleprubbers, klepzittingen en krukaskeerring, nieuwe koppelingsplaat en drukgroep. Afgelopen week nog een complete nieuwe uitlaat gemonteerd!
Alle wiellagers en fusee pennen vernieuwd, remschijven, remcilinders vernieuwd en hoofdrempomp gereviseerd, alsmede het stuurhuis.
Auto staat altijd binnen en wordt alleen met mooi weer gebruikt.

Ik verkoop de auto uitsluitend aan een liefhebber!
Bijlagen
1.JPG
17.JPG
25.jpg
24.jpg
15.JPG
17-12-2011 (14).JPG

Plaats reactie