Verkocht: 2CV6 special

Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Gesloten
Jan Verboon
Eenmalige poster
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 7 aug, 2020 12:45

Verkocht: 2CV6 special

Bericht door Jan Verboon » za 8 aug, 2020 13:19

Type: 2cv,
Bouwjaar: 1983
Vraagprijs: €6000
Woonplaats: Vlaardingen
Weblink: [url]hier uw url[/url
Na 20 jaar ga ik mijn eend verkopen. Sinds ik met pensioen ben rij ik er nog minder in als voorheen, dus doe ik mijn 2cv6 special weg.
Productiedatum is maandag 7 november 1983, datum eerdte afgifte Nederland 28 november 1983
Kenteken KJ-75-SZ, kleur Blue des tropic APK tot oktober 2020 of desgewenst in overleg nieuw.

Gekocht in 2000 bij garage Eendenwacht in Vlaardingen, die `m ook altijd heeft onderhouden en gerepareerd, sinds de Eendenwacht stopte in 2016 heb ik hem bijna niet meer gebruikt.
KM stand is net over de 200.000. De eend rijdt dan ook als een nieuwe. Fijn motortje,goede versnellingsbak,strak stuurhuis,LIP schokbrekers,Brembo remschijven en 123 Ignition en natuurlijk echte Michelins er onder.
Is er dan niks fout?O jazeker wel.

Roestplekken op de staartstukken en een plekje/gaatje in de bodem kofferbak, plekje in RA binnenscherm, plekje in dorpelhoek RV en in de watergoot van het voorruitframe rechts. Uitzonderlijk mooi zijn de randjes onder de ruitrubbers van de achterdeuren en onder de derde zijruitjes. Rondom zitten gebruikssporen als krassen en deukjes.
Bij aflevering aan mij zijn bumpers en wielen in carrosserie gespoten en spatborden zijn zwart.

Dakje van Clubuitvoering met binnensluiting en verwarde achterruit
Ouder model grille met chevrons op de motorkap
Ouder model koplampen,metaal met verklikkerglaasjes
Zonneklep rechts
Radio/ CD speler met 6 speakers
Buitenspiegel rechts, beide spiegelsteunen zijn nog voorzien van gleufschroeven
Robri sierstukken,4, op de spatborden
BX stoelen met hoofdsteunen, frame van de stoelen zit op de bevestigings punten van het originele bankframe in de vloer
Trekhaak met stekkerdoos en witte kentekenplaat
Achteruitrijlicht,zelfde model als misctachterlicht
Reservewiel onder motorkap
Chassis is vervangen door de meest originele uitvoering van MCC.Kataforese behandeling en volledig in- en uitwendig behandeld met tectyl en voorzien van een VIN (chassisnummer) van de RDW
Eend is in goede staat maar heeft gewoon wat opknapwerk nodig,of je kan er ook zo nog jaren met plezier in rijden.
Ik zoek eigenlijk een liefhebber die er net zoveel plezier mee zal hebben als ik altijd gehad heb.

De vraagprijs is €6000. Maar er is ruimte tot onderhandelen, maar dan wel naast de eend. Op onzinbiedingen ga ik niet in
Bel 0641169243 of mail azka930@gmail.com voor een afspraak:::::::

Gesloten