Mooie prijs 2CV6 Special

Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RobertF
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 559
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 17:20
Locatie: Z-Limburg
Contacteer:

Mooie prijs 2CV6 Special

Bericht door RobertF » do 14 jul, 2022 21:51

Vandaag sloot de veiling op BAT Bringatrailer in USA voor een 2CV^special
De Amerikanen zijn bereid om voor een mooie eend te betalen nu hier nog
https://bringatrailer.com/listing/1984-citroen-2cv-7/
2CV6 Club 1989 na 1,5 jaar afgerond en RDW goedgekeurd, zie viewtopic.php?f=34&t=15814

Gebruikersavatar
Erikjan
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2059
Lid geworden op: za 14 okt, 2006 21:55
Locatie: boskoop
Contacteer:

Re: Mooie prijs 2CV6 Special

Bericht door Erikjan » vr 15 jul, 2022 12:21

Dat gaat nog wel even duren denk ik, op MP zijn de vraagprijzen hoog maar er wordt niet echt veel geboden en de dure staan ook lang te koop.

Gebruikersavatar
AZL57
Heavy user
Heavy user
Berichten: 4961
Lid geworden op: zo 2 sep, 2007 22:08
Locatie: kerkrade

Re: Mooie prijs 2CV6 Special

Bericht door AZL57 » vr 15 jul, 2022 12:38

Ik heb hier al duurdere gezien, wil niet zeggen dat die verkocht worden. Kijk eens wat ze bij sommige oldtimer firma's er voor durven vragen. Ik heb een van kortbij kunnen bekijken....de ene fout op de andere gestapeld, veel slordigheden en zelfs ontbrekende onderdelen maar wel mooi gespoten... 22.000 euro :shock: :shock: :shock:
diverse Citroens, wat anders.

Gebruikersavatar
dimi_v
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 261
Lid geworden op: za 28 jul, 2018 08:33
Locatie: Omgeving Breda

Re: Mooie prijs 2CV6 Special

Bericht door dimi_v » vr 15 jul, 2022 17:38

Vragen en krijgen, ik denk dat momenteel mensen de kat uit de boom kijken. Kopers zijn voorzichtig met geld verwacht ik, verkopers willen nog niet zakken. Ik zie hele mooie en interessante auto’s te lang te koop blijven staan. Zegt voor mij genoeg.
2CV6 - 206cc - Megane estate
en nu ook een Peugeot 504

Gebruikersavatar
RobertF
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 559
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 17:20
Locatie: Z-Limburg
Contacteer:

Re: Mooie prijs 2CV6 Special

Bericht door RobertF » vr 15 jul, 2022 17:58

De mensen gaan er van uit dat een eend een goedkope auto was, dat klopt maar dat was een Kever ook. Laat je echter een auto restaureren dan tikken de uren en uurloon aan. Voor 25 mille kun je dan gewoon geen auto goed gerestaureerd hebben, als je het laat doen. Ik heb een MGA gerestaureerd en een 2CV maar een 2CV is meer werk , dus meer uren dan in een MGA. Ik ken verschillende eenden reparateurs die alleen repareren en niet restaureren omdat het te duur wordt en de mensen dan schrikken dat het uiteindelijk zoveel kost. Maar het wordt alleen maar duurder gezien de onderdelen prijzen en het uurloon.
Verschillende restauratieprojecten hier op het forum laten zien dat het heel veel werk is als je het goed doet, vaak duren die projecten jaren omdat men zich toch verkeken heeft op het werk en de kosten. Bij mij was het 14 maanden , alleen de carrosserie restaureren en spuit klaar maken waren al 4 maanden.
2CV6 Club 1989 na 1,5 jaar afgerond en RDW goedgekeurd, zie viewtopic.php?f=34&t=15814

Gebruikersavatar
erictej
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 13 mar, 2009 12:51
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mooie prijs 2CV6 Special

Bericht door erictej » za 16 jul, 2022 19:54

ik ben met mijn azu 3 jaar bezig geweest en mijn hy zelfs bijna 9 jaar
Citroen jumpy 2010
Citroen HY 1978
Citroen 2cv Azu 1957
Biod caravan uit 62

Plaats reactie