linker achter deur

Alles in, over, rond en op de koets.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maikel
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 203
Lid geworden op: wo 7 jul, 2004 18:07
Locatie: Ergens in Brabant

linker achter deur

Bericht door Maikel » di 9 aug, 2022 10:57

Beste forum genoten,
Da's lang geleden dat ik me hier actie heb bevonden :D zal zo eens de archieven induiken maar kan zo maar eens 10 jaar geleden zijn.
Mijn 2cv (mijn eerste) heb ik natuurlijk nog steeds, is na vernieuwing van chasis en compleet opnieuw gespoten alweer dik 10 jaar in verval geraakt.
Inmiddels zo erg dat onder het raam van mijn linkerachterportier een groot gapend roest gat van +\- 12 cm zit.
In al mijn naiviteit dacht ik club magazijn eens te mailen joh doe mij een andere deur. Maar blijkbaar zijn deze (aldus de magazijn meester van de 2cv club) zelfdzaam geworden.

oh ..
Nahja 1 bron is geen bron dus dacht ga eens hier weer ten rade om te kijken of dit zo is en de onderdelen voor de 2cv die ik 10 jaar geleden bij bakken kon kopen opeens schaars zijn geworden.
some got it, some eend

Gebruikersavatar
Erikjan
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2059
Lid geworden op: za 14 okt, 2006 21:55
Locatie: boskoop
Contacteer:

Re: linker achter deur

Bericht door Erikjan » di 9 aug, 2022 12:07

Heb zelf 2 nieuwe gekocht bij burton passen goed.

Gebruikersavatar
Maikel
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 203
Lid geworden op: wo 7 jul, 2004 18:07
Locatie: Ergens in Brabant

Re: linker achter deur

Bericht door Maikel » di 9 aug, 2022 13:26

Tja nieuw zijn ze flink aan de prijs.
Maar met een beetje mazzel kan ik er vanavond 2 gaan ophalen / redden :) voor een nette prijs.
Helaas wel de verkeerde kleur maar ach een nieuwe moet je ook laten spuiten.

Maar zo zeldzaam zijn ze dus niet, al vraag ik me oprecht af waar al die deuren zijn gebleven die ik 10 jaar geleden bij iedere eendengarage met bosjes opgeslagen zag in de magazijnen / werkplaatsen.
some got it, some eend

Gebruikersavatar
Erikjan
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2059
Lid geworden op: za 14 okt, 2006 21:55
Locatie: boskoop
Contacteer:

Re: linker achter deur

Bericht door Erikjan » di 9 aug, 2022 14:22

ja, er zijn nog deuren zat alleen zijn ze bijna allemaal door geroest onder het raam rubber. Zo heb ik er ook nog een paar staan die ik ga repareren. Maar voor de charleston wilde ik graag nieuwe die zijn van zincor en roesten minder snel.

Worden er nog best vaak aangeboden op mp maar vaak verrot of gedeukt met veel werk.

Gebruikersavatar
Maikel
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 203
Lid geworden op: wo 7 jul, 2004 18:07
Locatie: Ergens in Brabant

Re: linker achter deur

Bericht door Maikel » di 9 aug, 2022 22:34

Die van mij is dan weer niet onder het raamrubber doorgerot maar daar weer net onder.
Anyway kon 2 nette (harde) deuren inderdaad via MP ophalen zojuist.

Zal eens kijken of ik ze een beetje fatsoenlijk kan behandelen alvoor ik hem in de juiste kleur ga (laten) spuiten.
some got it, some eend

Plaats reactie