Linker achterdeur gevraagd

Forumregels
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
Plaats reactie
Raytheman
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 21 aug, 2022 07:27

Linker achterdeur gevraagd

Bericht door Raytheman » di 27 sep, 2022 15:56

Ik zoek een linkerachterdeur zonder roest, liefst in Noord holland ivm huidige benzineprijzen :-)
Kleur maakt niet uit

Gebruikersavatar
Erikjan
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2059
Lid geworden op: za 14 okt, 2006 21:55
Locatie: boskoop
Contacteer:

Re: Linker achterdeur gevraagd

Bericht door Erikjan » di 27 sep, 2022 19:07

Mocht je hem niet vinden ik heb zelf nieuwe gebruikt van Burton paste bij mijn koets beter als de originele.

Raytheman
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 21 aug, 2022 07:27

Re: Linker achterdeur gevraagd

Bericht door Raytheman » di 27 sep, 2022 19:44

Dank voor de tip. Die zijn wel wat prijzig zag ik. Maar beter duur dan niet te koop

Gebruikersavatar
Erikjan
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2059
Lid geworden op: za 14 okt, 2006 21:55
Locatie: boskoop
Contacteer:

Re: Linker achterdeur gevraagd

Bericht door Erikjan » di 27 sep, 2022 20:07

Klopt wel helaas, maar ik heb zelf 2x deuren gekocht die er goed uitzagen en na schuren toch niet zo goed bleken te zijn er zijn plamuurkunstenaars let daar vooral goed op. Dat is pas echt zonde van je geld. De ramen moeten er in elk geval uit om ze te kunnen beoordelen. En als je twijfelt of de lak origineel is dan zit er vrijwelzeker plamuur onder.

Plaats reactie