Afzwaaien - bedankt!

Hier kun je jezelf voorstellen, of met je nieuwe 2cv gaan pronken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tha_Duck
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 177
Lid geworden op: do 12 mei, 2011 09:12

Afzwaaien - bedankt!

Bericht door Tha_Duck » ma 28 aug, 2023 08:55

Met pijn in het hart een net wat ander topic.

Op 11 mei 2011 kocht ik mijn Eend, een redelijk verrotte geel/zwarte om precies te zijn. Hij was behoorlijk mishandeld door de vorige eigenaar (of eigenaren). Daarover opende ik in de tijd een voorstel topic: viewtopic.php?p=214501#p214501

Dit is de staat waarin ik hem in die tijd aantrof:
Afbeelding

In de loop der jaren is er een hoop gebeurd, eigenlijk is hij volledig opnieuw opgebouwd. Beetje bij beetje.

Na jaren met veel plezier gereden te hebben nam dit de laatste 2 jaar sterk af. Verandering van werklocatie en interesses zorgden ervoor dat hij meer en meer in de garage stond. Op zich natuurlijk prima, gebeurde niets mee verder. Maar ook simpelweg doodzonde. Een Eend moet rijden, niet stilstaan.

Een paar weken geleden dan ook besloten dat ik afscheid zou gaan nemen van mijn Eend. Online geslingerd en binnen enkele dagen meldde zich een koper. Een leuke ook nog eens, hij dient nu als promotie auto voor de Badeendenrace in Sluis:
Afbeelding

Ene kant jammer, maar vooral blij dat ik hem aan een leuk doel heb kunnen verkopen. Hopelijk rijdt hij nog vele jaren rond in Zeeland.

Hoewel ik verder niet heel actief was op het forum las ik wel regelmatig mee, hoop geleerd en leuk om te zien hoe voor veel mensen de Eend een warm hart toedragen. Ik wens jullie allen dan ook veel plezier met deze mooie hobby! Wie weet tot ooit, hier of elders. Het ga jullie goed!
Eendrijder sinds 11/5/2011!

Raytheman
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 128
Lid geworden op: zo 21 aug, 2022 07:27

Re: Afzwaaien - bedankt!

Bericht door Raytheman » wo 30 aug, 2023 09:50

Wat een leuk berichtje. Maar let op; over een tijdje gaat t weer kriebelen :D

RobM
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1872
Lid geworden op: di 7 sep, 2010 09:17
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Afzwaaien - bedankt!

Bericht door RobM » wo 30 aug, 2023 19:18

Precies.
Tot ziens!

Groet, Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht

Plaats reactie