Acadiane te koop, goed en betrouwbaar

Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Plaats reactie
Chris B
Beginner
Beginner
Berichten: 29
Lid geworden op: za 21 dec, 2013 23:36
Locatie: Akkrum

Acadiane te koop, goed en betrouwbaar

Bericht door Chris B » ma 28 aug, 2023 21:34

Te koop, mijn reislustige Acadiane.

Na 2 jaar een hoop lol en plezier valt voor mij helaas het doek wat betreft A-types, ermee op reis is voor mij te inspannend geworden (een chronische ziekte bederft de pret een beetje).

Daarom is mijn trouwe reiskameraad te koop. De Acadiane is onderhuids in zeer goede staat met o.a. nieuwe bodemplaten, binnen en buitendorpels, nieuwe voetenbak, goed voorruitframe, etc, etc. Teveel om op te noemen. Ook de techniek is super op orde, fris blok, fris onderstel. Geen rommelonderdelen, maar goede kwaliteit en waar mogelijk originele onderdelen gebruikt. Staat op 4 nieuwe Michelins.

Voor het kampeergemak is de Acadiane voorzien van een imperiaal met zonnepaneel, huishoudaccu, solar laadregelaar, 230v lader en een eenvoudige betimmering.

Voor foto's, zie de advertentie op Marktplaats, die rooie die in Akkrum staat.

Vraagprijs €5.275,-

Gebruikersavatar
deusjevo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1806
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 15:01
Locatie: Omgeving Rotjeknor...
Contacteer:

Re: Acadiane te koop, goed en betrouwbaar

Bericht door deusjevo » di 29 aug, 2023 08:03

Heb je een link?
Ik vind hem niet op Marktplaats
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green

hobbes
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 972
Lid geworden op: vr 18 mar, 2005 22:24
Locatie: Marknesse (n.o.p)

Re: Acadiane te koop, goed en betrouwbaar

Bericht door hobbes » di 29 aug, 2023 20:08

staat onder de bestelauto's, doe maar zoekopdracht acadyane bij marktplaats en klik dan even door naar bestelauto's, Ik zag hem meteen bovenaan staan :)
met eendige groeten,

Gebruikersavatar
deusjevo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1806
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 15:01
Locatie: Omgeving Rotjeknor...
Contacteer:

Re: Acadiane te koop, goed en betrouwbaar

Bericht door deusjevo » di 29 aug, 2023 21:41

Ahh, wel Acadiane intikken en persoonlijk zou ik hem onder oldtimers zetten geloof ik
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green

Plaats reactie