GEVONDEN het steuntje voor de kofferdeksel

Forumregels
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
Plaats reactie
Lo Bouwens
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: za 17 jun, 2023 10:20

GEVONDEN het steuntje voor de kofferdeksel

Bericht door Lo Bouwens » do 4 jan, 2024 17:19

Bij de 2cv die ik aan het restaureren ben ontbreekt het stangetje waarmee de geopende kofferdeksel omhoog gehouden wordt. De vorige eigenaar had er een heel eigen beugelsysteem voor gemaakt omdat hij een extra reservewiel op de klep had gemonteerd (te zwaar voor het originele stangetje), maar dat heb ik er weer uit gesloopt. Het oogje aan de carrosserierand, waar het stangetje in vastgezet wordt, zit er nog wel. Misschien heeft iemand zo'n stangetje liggen waar hij niks mee doet, dan neem ik het graag over. Ik kan er natuurlijk ook zelf eenvoudig een voor maken, maar origineel is leuker.
Laatst gewijzigd door Lo Bouwens op zo 7 jan, 2024 08:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Chris54
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 151
Lid geworden op: wo 18 mei, 2016 14:15
Locatie: Zuidlaarderveen

Re: GEZOCHT het steuntje voor de kofferdeksel

Bericht door Chris54 » do 4 jan, 2024 20:31

Te koop bij Burton
Citroen 2CV6 bwjr 1989

Lo Bouwens
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: za 17 jun, 2023 10:20

Re: GEZOCHT het steuntje voor de kofferdeksel

Bericht door Lo Bouwens » vr 5 jan, 2024 10:44

Bedankt, maar ik kan het stangetje voor de kofferklep niet vinden in de webwinkel van Burton. Kunt u aangeven waar, of hoe het officieel heet?

Lo Bouwens
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: za 17 jun, 2023 10:20

GEVONDEN het steuntje voor de kofferdeksel

Bericht door Lo Bouwens » vr 5 jan, 2024 10:50

ik heb het intussen gevonden via de website Parts Industries. Het heet achterklep openhouder en kost 12 euro.
Ook op voorraad bij de 2cv Store in Amersfoort. Dus geen reacties of advies meer nodig.

Plaats reactie