Kort geleden bij een stroomprobleem snel even een nieuwe accu gekocht. Het lag niet aan de accu, en daar heb ik nu 2 van.
Als iemand de accu kan gebruiken ( mijn auto start er gewoon op) dan is die bij mij in utrecht gratis af te halen. ( bij voorkeur met de eend of dyane
(verkocht) gebruikte, maar werkende varta 2cv accu.
Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
(verkocht) gebruikte, maar werkende varta 2cv accu.
Laatst gewijzigd door oloroon op ma 18 mar, 2024 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Dyane, de godin onder de A-types
Re: gebruikte, maar werkende varta 2cv accu.
Accu ? 6 volt of 12 volt ?
Ach ja 6 volt bestaat ook nog ..
Deze 12 v varta blue dynamic 52 Ah
Deze 12 v varta blue dynamic 52 Ah
Dyane, de godin onder de A-types
Oloroon, mijn accu heeft het vandaag begeven (interne kortsluiting ofzoiets). Ik kom hem graag ophalen.