uitlaat probleem

Gesloten
Ramon
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

uitlaat probleem

Bericht door Ramon » do 24 mar, 2005 18:52

elke keer is het weer raak de uitlaat gaat weer lek bij de kop, nieuwe pakkingen goed vast en jahoor maandje later pakking compleet aan de gort,

de laatste keer heb ik er maar vloeibare pakking tussen gedaan, mar dit mocht ook niet baten!!! :evil:

nou wou ik vragen of iemand mij hierbij zou kunnen helpen, (kop los maken en dan de boel stellen) en dicht maken, voor een goede fles wijn natuurlijk!

help me !

Bullit
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Bullit » do 24 mar, 2005 20:22

je moet een van de 2 koppen even losmaken (denk aan momenten en volgorde) Op die manier kun je ervoor zorgen dat het spruitstuk ook daadwerkelijk valk op de poorten komt en er niet geforceerd opgedraaid wordt.

Sorry, niet goed gelezen: dat had je zelf ook al bedacht. Dan heb je misschien een krom spruitstuk?

Ramon
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Bericht door Ramon » vr 25 mar, 2005 07:40

ik heb de kop nog niet los gehad, maar wil dit wel doen, zelf durf ik het niet aan!

rusty
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door rusty » di 29 mar, 2005 10:24

heb het zelf ook nog nooit gedaan(bij een eend, wel bij andere auto's), maar wil je hier wel bij helpen. ben je in het bezit van een momentsleutel? anders kan ik daar eventueel voor zorgen, heb ook een vraagbaak en haynes manual, dan zou het toch moeten lukken! ik heb alleen wel de komende twee weekenden al andere dingen te doen, kun je zolang wachten? ik hoor van je.

Greetz Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400

leo top
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door leo top » di 29 mar, 2005 10:50

Rusty schreef:heb het zelf ook nog nooit gedaan(bij een eend, wel bij andere auto's), maar wil je hier wel bij helpen. ben je in het bezit van een momentsleutel? anders kan ik daar eventueel voor zorgen, heb ook een vraagbaak en haynes manual, dan zou het toch moeten lukken! ik heb alleen wel de komende twee weekenden al andere dingen te doen, kun je zolang wachten? ik hoor van je.

Greetz Rusty
Vergeet je niet de kleppen bij te stellen als je de boel losgehad hebt?

edje

uitlaat

Bericht door edje » wo 30 mar, 2005 06:36

Heren
Wat zie en lees ik allemaal, nu dit probleem geeft aan dat er iets niet goed bij elkaar hoort, en als daar een ander spruitstuk op gekomen is en het probleem is toen ontstaan dan is daar wat mee loos en niets anders. nu staat er veel te veel spanning op het geheel.
goed controleren
gr.edje citroen monteur

Ramon
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Bericht door Ramon » wo 30 mar, 2005 09:20

alles is opgelost? kop is los geweest, en de boel zit dicht zonder kit!

rusty
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door rusty » wo 30 mar, 2005 12:36

Ramon2cv schreef:alles is opgelost? kop is los geweest, en de boel zit dicht zonder kit!
en, was het een beetje te doen zonder hulp?
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400

Ramon
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Bericht door Ramon » wo 30 mar, 2005 20:32

ja zeker

gweoon gedaan

kop vast gezet zonder moment maar het zit en lekt niet!

Gesloten