Wie heeft er goeie tips?

Aansluiten van een radio, extra luidsprekers, versterkers, etc.
Gebruikersavatar
dagstein
Beginner
Beginner
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 11 okt, 2004 19:54
Locatie: Tilburg

Wie heeft er goeie tips?

Bericht door dagstein » za 8 okt, 2005 09:17

Ik wil vanmorgen in m'n dukkie stappen,en wat is nu het geval.Hebben ze g...domme heel m'n radio eruit gesleurd (niet mee genomen) en de rest van de mik mak.Alleen m'n cd's gellukig (-: Maar heeft er iemand van jullie nog goeie tips voor m'n radio goed vast te zetten en 2 boxen?Alvast bedankt Grtzzz dagstein.

SanMar
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 4 sep, 2005 14:29
Locatie: Harkstede

Bericht door SanMar » za 8 okt, 2005 09:34

Juist niet vastzetten!

Een eend heb je zo open! Zet je hem vast dan maken ze alles kapot. Plaat waar je hem aan vast hebt zitten e.d.

Maak ze het dan zo makkelijk mogelijk, dan heb je de minste schade.
Los krijgen ze hem uiteindelijk toch wel.
Dan liever zonder schade.

Is het geen idee een oude radio op de kop te tikken die je er in zijn geheel uithaald?
My name is Duck.... Ugly Duck!

Dwars
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 99
Lid geworden op: vr 6 mei, 2005 16:37
Locatie: Eys-city.......tis een kwestie van geduld
Contacteer:

Bericht door Dwars » za 8 okt, 2005 10:03

idd, heb er een hele oude radio/cas in "liggen" :wink: als ze um al willen pikken dan slopen ze niet zo veel.

raceeend
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 2 mei, 2005 22:52

Bericht door raceeend » za 8 okt, 2005 10:57

wat een maat van me heeft, hij heeft een mp3/cd speler onder zijn stoel liggen en een superoude verrotte volvo radio uit de jaren 80 in zijn dash.. (niet eens werkend)

die dure radio is met afstandsbediening (wel op letten dat je niet een met IR hebt want dan moet je meilijk gaan doen om te mikken) dus die kan hij gewoon rijdend gebruiken.

Gebruikersavatar
dagstein
Beginner
Beginner
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 11 okt, 2004 19:54
Locatie: Tilburg

Bericht door dagstein » za 8 okt, 2005 13:56

nou ik had er een oude cassete radio in liggen maar kreeg een mp3 geval en das toch ook wel errug vet in de duck (-;

AK350
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 688
Lid geworden op: vr 5 aug, 2005 20:20
Locatie: Schinnen

Bericht door AK350 » za 8 okt, 2005 14:22

Hebben ze geen schade aan de eend aangericht om binnen te komen?

Met de overige reacties ben ik het eens: Hoe beter je de radio bevestigd, hoe meer schade er aangericht wordt.
Mehari 1972 / 2CV 1975 / 2CV 1987

Gebruikersavatar
dagstein
Beginner
Beginner
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 11 okt, 2004 19:54
Locatie: Tilburg

Bericht door dagstein » za 8 okt, 2005 15:23

Nee ze hebben verder geen schade aan gericht gelukkig!Ik moet ook gewoon een oude voorin leggen en m'n goeie op een plek verstoppen,maar ik heb er geen met afstands bediening dus wordt dan toch lastig denk?Ik laat'm gelukkig altijd open dat als ze binnen willen dat ze zo kunnen.En vanavond gaat ie weer de garage in (-:

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2523
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27

Bericht door Lelijke Eend » za 8 okt, 2005 21:02

Ik heb m'n radio in een soort radiobak van 1 mm dik plaatstaal zitten. In de rand zitten wat gaten met daardoor boutjes. Onder de radio zit een soort U-balkje waar die boutjes ook door steken. Boutjes en moertjes aandraaien (plet de radio niet!) en op de moertjes nog extra contramoertjes draaien zodat je de hele handel niet zomaar losschroeft. Knappe jongen die mijn radio meeneemt !

Hier een plaatje:

http://lelijkeeend.multiply.com/photos/photo/14/3.jpg
Afblijven.

013
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 593
Lid geworden op: vr 8 apr, 2005 22:54
Locatie: Tilburg

Bericht door 013 » za 8 okt, 2005 22:21

mm niet echt fijn nee... ik heb een radio met afneembaar frontje en heb de boxen onder de banken liggen.
Mijn radio zit vast op het plankje, anders gaat deze schuiven. Heb m met wat van die plastic stripjes (tyrip? hoe noem je die krengen) vast zitten.

Gebruikersavatar
goanna
Beginner
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: di 20 sep, 2005 13:35
Locatie: breda
Contacteer:

Bericht door goanna » zo 9 okt, 2005 13:46

ik heb mijn radio cassette dek onder mijn aflegvak (naast de shoke en handrem) met een metalen gaten lint gemonteerd, 1 voor 1 achter. Dit lint kost bijna niks bij de doe het zelf markt, buig je om je radio, met parkertjes vast in de metalen delen en klaar. Als ze willen makkelijk eruit te halen, maar ligt wel lekker stevig en vast..... via de line in heb ik mijn MP3speler er in gelpugt, prima geluid en mp3speler in mijn binnezak als ik uit de auto ga.
live to ride
ride a duck

Green-Duckman
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1365
Lid geworden op: vr 7 nov, 2003 21:04
Locatie: Zierikzee

Bericht door Green-Duckman » zo 9 okt, 2005 15:38

Tja ik denk dat je ook gewoon voor een nepperd in je dasch moet gaan!!
en dan eentje mooi weg werken onder je stoelen!!

Wat je ook kan doen is een hele oude radio op de kop tikken, daar zaag je de voorkant af en lijm je dan op een plankje en dit plankje laat je dan zo voor je betere radio scharnieren!! dan hoef je ook niet te kloten met een afstandsbedeiening!! Dus plankje omhoog bedenkt die je mooie radio, lplankje naar beneden kan je bij je radio!!
2cv Vert Bambou '79

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2523
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27

Bericht door Lelijke Eend » zo 9 okt, 2005 18:09

Nog leuker: een automatisch wegklappend frontje.
Afblijven.

CitRoel
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: ma 21 feb, 2005 19:06
Locatie: Tolkamer

Bericht door CitRoel » ma 10 okt, 2005 17:18

Green-Duckman schreef:Tja ik denk dat je ook gewoon voor een nepperd in je dasch moet gaan!!
en dan eentje mooi weg werken onder je stoelen!!

Wat je ook kan doen is een hele oude radio op de kop tikken, daar zaag je de voorkant af en lijm je dan op een plankje en dit plankje laat je dan zo voor je betere radio scharnieren!! dan hoef je ook niet te kloten met een afstandsbedeiening!! Dus plankje omhoog bedenkt die je mooie radio, lplankje naar beneden kan je bij je radio!!
Dat vind ik een goed idee, dat ga ik maar eens proberen te maken.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p

Gebruikersavatar
goanna
Beginner
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: di 20 sep, 2005 13:35
Locatie: breda
Contacteer:

Bericht door goanna » ma 10 okt, 2005 17:30

zal wel aan mij liggen, maar is de rest van nederland zo veel crimineler dan Breda :?:
hier heb ik nooit de vrees gehad dat zo mijn radio jatten, mits ik mijn frontje er af haal natuurlijk. ik heb ook een stuur-gaspedaal slot, dat gebruik ik ook amper.....
of ben ik nu erg naief :?: :?:
live to ride
ride a duck

Gebruikersavatar
dagstein
Beginner
Beginner
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 11 okt, 2004 19:54
Locatie: Tilburg

Bericht door dagstein » di 11 okt, 2005 19:35

Wel een hoop goeie tips gehad van iedereen,maar nu weet ik nog nie echt goed wat het slimste is?De een zegt goed vast zetten en de ander nie?Dusssss.... (-:

Gesloten