kapotteling... :-S
kapotteling... :-S
vraagje,
men eend schokt soms on-ge-loof-lijk als ze aanzet(zeer korte schokjes na elkaar), zowel warm als koud. ik verdenk de koppeling of zijn er nog andere oorzaken (buiten het mengsel enz want dat is prima)
men eend schokt soms on-ge-loof-lijk als ze aanzet(zeer korte schokjes na elkaar), zowel warm als koud. ik verdenk de koppeling of zijn er nog andere oorzaken (buiten het mengsel enz want dat is prima)
vroem vroem
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
die van ons had ook zeker 18 jr. voldaan.... 4x met kar de bergen in (zwitserland) paar keer engeland + 4 pers. aan boord... af en toe een boot uit het water slepen, maar na 18 jr dan ook wel aan vervanging toe 

2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
- Gerard2cv
- Super eendkenner
Een koppeling verslijt niet,maar wordt versleten.Dan moet de klacht ook
alleen bij het gebruik van de koppeling zijn.Volgens mij hebben ze hier met de APK het mengsel weer lekker schoon gezet en loopt de motor dus te
arm,Controleer bij een warme motor maar eens het mengselschroefje zo te
stellen dat je het foogste toerental krijgt.
alleen bij het gebruik van de koppeling zijn.Volgens mij hebben ze hier met de APK het mengsel weer lekker schoon gezet en loopt de motor dus te
nee hoor, direct na de apk weer open gezet, anders sloeg ie af aan de lichten. Nu dat trillen dat ie doet is hetzelfde als ik nu de motor hoog in toeren laat komen of juist zeer laag in toeren hou...Gerard Maas schreef:Een koppeling verslijt niet,maar wordt versleten.Dan moet de klacht ook
volgens eendenboer in de buurt idd vette koppeling
vroem vroem
Ik had ook een schokkende koppeling. Ga ik tijdens de restauratie ook vervangen. Was nou niet echt goor ofzo, maar naar mijn idee wel flink versleten. Wat het resultaat is weet ik dus nog niet. Was alleen met wegrijden zo, met meer toeren was het wel over.
Maar als de auto ontkoppelt is dan mag ie niet gaan kloten. Anders is t toch iets anders. Inderdaad motorsteunen ofzo.
Maar als de auto ontkoppelt is dan mag ie niet gaan kloten. Anders is t toch iets anders. Inderdaad motorsteunen ofzo.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
Re: kapotteling... :-S
Heb je zelf nog aan de carburateur lopen stellen? Hoe weet je dat het mengsel goed staat?flusc schreef:vraagje,
Laatst gewijzigd door Handjes op do 24 mei, 2007 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
La vie est belle.