Pagina 1 van 4
van 500 naar 650
Geplaatst: di 28 feb, 2006 18:31
door Richard
ik kwam deze Visa conversie tegen, een fiat 500 met een Visa 2 cil.
leuk karretje
volgens de maker waren er geen aanpassingen aan de carrosserie nodig.
meer foto's:
http://www.flickr.com/photos/21218792@N ... et-886384/
Geplaatst: di 28 feb, 2006 18:41
door the Nosepicker
Kep een motor van een Fiat126 in mijn 5o0tje hangen, dat scheelt al iets, maar dit is nogal wat anders!!! RRrr!
Geplaatst: di 28 feb, 2006 19:03
door 013
wie weet in de toekomst?
De eigenaar van de fiat woont in NL?
Geplaatst: di 28 feb, 2006 19:09
door backfire
stayer puch is er mee begonnen jaaaaren geleden. Maar dan kun je er net zo goed een abarth blok inleggen.
Geplaatst: di 28 feb, 2006 19:11
door Delfosso
Word wel extra opletten met drempels zo te zien.
Geplaatst: di 28 feb, 2006 19:18
door 013
doe ik toch al de mijne is al verlaagd
Geplaatst: di 28 feb, 2006 21:13
door thomaaas
Wel grappig maar niet echt geschikt voor drempels idd...'t zou van mij niet persé hoeven iig.
Geplaatst: di 28 feb, 2006 21:34
door Transat
Hallooo! Voor drempels heb je natuurlijk een Eend nodig; geen F@#t 500!
Geplaatst: di 28 feb, 2006 21:35
door thomaaas
Ja maar dat hierboven ziet er niet bepaald uit als een eend hé? En écht ideaal voor drempels zijn nog altijd monstertrucks...
maar dat wil niet goed in Amsterdam parkeren...
Geplaatst: di 28 feb, 2006 21:57
door Danos G
Tof!
Re: van 500 naar 650
Geplaatst: wo 1 mar, 2006 12:10
door flusc
Richard schreef:
volgens de maker waren er geen aanpassingen aan de carrosserie nodig.
en volgens de maker rijdt ie 250
Geplaatst: wo 1 mar, 2006 12:46
door backfire
vreemd ik lees toch echt 130km/h
Geplaatst: wo 1 mar, 2006 17:49
door CitRoel
250 km/2h
Geplaatst: vr 3 mar, 2006 09:13
door Aloha Beach Cruiser
Knap werk!
Geplaatst: vr 3 mar, 2006 10:54
door Evan
charleston tuning schreef:Knap werk!
tja ik vindt het persoonlijk wat beunwerk
vrij onpractisch dat het blok zo laag hangt