wat heb jij voor je eend betaald?
-
- Veelvuldig poster
wat heb jij voor je eend betaald?
daar ben ik benieuwd naar, zeker gezien de enorme bedragen die je steeds meer ziet. mijn vorige kostte 500 euri en dat was een fred flintstone uitvoering. heb ik apk-waardig gemaakt en geruild tegen een cx break service op lpg. m'n huidige kostte 750 euri, gekocht tijdens de laatste waggelmeeting, had ook weer laswerk nodig aan de voetenbak. en m'n vriendin heeft net een bouwpakket gekocht, met ongeveer alles dubbel, voor 350 euri, maar ja, dat is natuurlijk een enorme berg werk nog. en wat heb jij voor je eend betaald?
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
- André Post
- Heavy user
Niet helemaal eerlijk natuurlijk, ik heb 400 gulden betaalt voor mijn eend
met alleen wat werk aan de remmen, in 1979.
De Mehari was 1,5 jaar later 600 gulden.
Beide rijden nog (weer).
met alleen wat werk aan de remmen, in 1979.
De Mehari was 1,5 jaar later 600 gulden.
Beide rijden nog (weer).
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
-750 euro voor nummer 1, in mei vorig jaar gekocht met apk tot november '05.
Mee gereden tot november (zonder 1e versnelling), staat nu in mijn garage voor het nodige laswerk en andere bak. Chassis is goed, koets wat minder.
Deze wordt nu onder handen genomen en wordt "Vert Palmeraie" een originele gifgroene kleur uit de 70er jaren.
-400 euro voor nummer 2. Vorig jaar in mei gekocht, APK was verlopen in april '05 vanwege laswerk aan voetenbak.
Zag er op het eerste oog beter uit dan nummer 1, maar bleek helaas tijdens demontage toch minder goed, omdat er al eens het e.e.a. aan was gelast. Dat is op zich redelijk gebeurd, maar geen roestbescherming, dus de "nieuwe" voetenbak en bodemplaten zijn wederom rot.
Staat voorlopig buiten gestald, tot nummer 1 weer naar buiten mag , dan kan deze de garage in.
Al met al denk ik dat een eend in redelijke staat je zo'n 2000 tot 2500 euro kost.
Mee gereden tot november (zonder 1e versnelling), staat nu in mijn garage voor het nodige laswerk en andere bak. Chassis is goed, koets wat minder.
Deze wordt nu onder handen genomen en wordt "Vert Palmeraie" een originele gifgroene kleur uit de 70er jaren.
-400 euro voor nummer 2. Vorig jaar in mei gekocht, APK was verlopen in april '05 vanwege laswerk aan voetenbak.
Zag er op het eerste oog beter uit dan nummer 1, maar bleek helaas tijdens demontage toch minder goed, omdat er al eens het e.e.a. aan was gelast. Dat is op zich redelijk gebeurd, maar geen roestbescherming, dus de "nieuwe" voetenbak en bodemplaten zijn wederom rot.
Staat voorlopig buiten gestald, tot nummer 1 weer naar buiten mag , dan kan deze de garage in.
Al met al denk ik dat een eend in redelijke staat je zo'n 2000 tot 2500 euro kost.
Eendracht maakt macht.
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Gebruiker
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
blauwe eend gekocht voor ..een nieuwprijs van fl. 9775,-
we hebben de aankopbon nog
we hebben de aankopbon nog
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Gebruiker
Mijn eendje
Zo allemaal van de oude slag!
Mijn 18PK vond ik al een goede koop, die kocht ik vorig jaar voor 1600e
Immiddels natuurlijk wel wat aan gedaan, bijna alle electra is vernieuwd, en er komt nog een LAS klusje aan.
Mijn Ak400 is in aanbouw bij Duckserviceroden. Het opknappen zit tegen een totaalrestauratie aan de prijs is ongeveer zo een 4500 e als ie klaar is.
Groeten van de princejoao
(Ps Ducks meet Bugs was groots!)
Mijn 18PK vond ik al een goede koop, die kocht ik vorig jaar voor 1600e
Immiddels natuurlijk wel wat aan gedaan, bijna alle electra is vernieuwd, en er komt nog een LAS klusje aan.
Mijn Ak400 is in aanbouw bij Duckserviceroden. Het opknappen zit tegen een totaalrestauratie aan de prijs is ongeveer zo een 4500 e als ie klaar is.
Groeten van de princejoao
(Ps Ducks meet Bugs was groots!)
Look! It's the old man from scene 24!
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
850..... mte half jaar apk met waarschijnlijk werk voor de apk ....
Helaas nu weer in de verkoop ...:'(
Helaas nu weer in de verkoop ...:'(
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
-
- Moderator