mijn nieuwe eend!!!!!!!!!!!!!
mijn nieuwe eend!!!!!!!!!!!!!
Mijn nieuwe eend!
17 jaar geleden kocht ik een NIEUWE eend, spiksplinternieuw, bij garage Loos in Essen(belgie) en ik rijd er nog steeds in. Alles orgineel en nog steeds in showroomconditie. Buiten beurtjes tectileren en 123 ignition is er nog niks aangedaan, hoeft ook niet want hij is nog steeds keihard. Ik ben zogezegd een ouwe eendrijder!
17 jaar geleden kocht ik een NIEUWE eend, spiksplinternieuw, bij garage Loos in Essen(belgie) en ik rijd er nog steeds in. Alles orgineel en nog steeds in showroomconditie. Buiten beurtjes tectileren en 123 ignition is er nog niks aangedaan, hoeft ook niet want hij is nog steeds keihard. Ik ben zogezegd een ouwe eendrijder!
Nou ben ik wel heel nieuwsgierig!
Tsja de foto's op de site zetten is ff wennen, ze moeten in ieder geval ergens op internet staan. Zo van je computer gaat niet.
Dit plaatje van hierboven gaat dan maar dan zonder de spaties...
Tsja de foto's op de site zetten is ff wennen, ze moeten in ieder geval ergens op internet staan. Zo van je computer gaat niet.
Dit plaatje van hierboven gaat dan maar dan zonder de spaties...
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Nou kijk hier eens: http://www.citrobe.org/wrecks.htm
Kan zo op dit late tijdstip zo 123 nog niet veel meer vinden, maar google vind een hoop!
Frank
Kan zo op dit late tijdstip zo 123 nog niet veel meer vinden, maar google vind een hoop!
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Gebruiker
Ik heet dan wel geen frank maar is dit wat?sellavie schreef:Frank, ik ben op zoek naar foto's van ouwe roestige eendjes, waar vind ik die. En heb je je eend al gekocht?
Die staat bij Boudewijn in Beesd. Heeft een tijdje onder de bramenstruiken gestaan ben ik bang.
Maar wat een schoonheid he!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster