Deur rubbers
Deur rubbers
Heeft iemand hier ervaring met het vervangen van de deurrubbers?
Ik ben op zoek naar een alternatief voor de orginele rubbers, met een beetje meer vullende werking, zodat de tocht wat minder wordt.
Ben benieuwd!
Ik ben op zoek naar een alternatief voor de orginele rubbers, met een beetje meer vullende werking, zodat de tocht wat minder wordt.
Ben benieuwd!
Volgens mij blijven ze tochten bij de wat hogere snelheden, en valt hier weinig aan te doen. Heb nog nooit iemand gezien met dikkere rubbers...
Een paar steek-sloten boven en onder in de deur zou kunnen helpen tegen het bewegen van de deuren onder het rijden, maar of je zin hebt om je deur elke keer zo te vergrendelen lijkt me niet.
Een paar steek-sloten boven en onder in de deur zou kunnen helpen tegen het bewegen van de deuren onder het rijden, maar of je zin hebt om je deur elke keer zo te vergrendelen lijkt me niet.

©COPYWRIGHT
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
-
- Moderator
knietje tegen de binnenkant van de deur en handen boven en onder om hem iets te buigen. Als dit je alleen lukt ben je
1:heel lenig en
2: dan sluiten de deuren strakker.
(met beleid drukken natuurlijk, niet beuken!)
1:heel lenig en
2: dan sluiten de deuren strakker.
(met beleid drukken natuurlijk, niet beuken!)
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
Als alternatief......hmmmm
Een diane kopen, die heeft veel stevigere deuren
Het blijft een eend.....dat is gewoon niet luxe en een paar tochtende deuren heeft ook wel z'n charmes. Dan weet je maar al te goed dat je beter geen aanrijding kunt hebben met je eend.
Een diane kopen, die heeft veel stevigere deuren

Het blijft een eend.....dat is gewoon niet luxe en een paar tochtende deuren heeft ook wel z'n charmes. Dan weet je maar al te goed dat je beter geen aanrijding kunt hebben met je eend.
©COPYWRIGHT
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dit bedoel je?thomaaas schreef:Of anders deuren dichtlassen, heb je nergens last meer van.

Maar serieus; meer dan goed afhangen en evt. je deuren wat buigen kun je volgens mij niet doen. Ik heb ook eens ergens gelezen dat 'een Dyane een tochtvrije Eend is', dus ik denk dat het bij de Eend hoort, dat tochten.
-
- Veelvuldig poster
Ik geloof er niks van dat de eend de tochtende auto is.. wat je vaak ziet is dat het stripje waar de rubbers aan de onderkant van de voor en achterdeur afgeroest of afgebroken zijn, dus dat de rubbers er niet meer zitten. Dan gaat het wel tochten natuurlijk. En ik denk een nieuw dak dat strak staat ook wonderen doet, verder het rubbertje tussen de klapraampjes, eigenlijk alle rubbers ook die van de ventilatieklep..
Ik denk dat als je zover bent je eend tochtvrij is. Mocht dat toch zo zijn kan je altijd nog overgaan op dichtlassen
Frank
Ik denk dat als je zover bent je eend tochtvrij is. Mocht dat toch zo zijn kan je altijd nog overgaan op dichtlassen

Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Heavy user
Bij ons tocht het met zijwind onder de zijkanten van het dak zowiso stevig. Dan heb je de klapraampjes, waar n kleine kier in zit. Als je de vent. te stevig dichtdoet buigt ie krom en tocht ie altijd, doe je hem wat lossig dan klappert ie op snelheid. De deurrubbers zijn rot [ja], maar dat maakt volgens mij niet eens zo heel veel uit. Het tochten vind ik wel lekker.
Anders miss naar een bouwmarkt, deze garagedeurrubbers zullen de tocht wel buiten houden:

Anders miss naar een bouwmarkt, deze garagedeurrubbers zullen de tocht wel buiten houden:

Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Veelvuldig poster