Hello eend is weer on line
-
- Beginner
Hello eend is weer on line
Hallo allemaal,
Ik ben reeds 10 jaar, nou ja op 29-08 a.s in het bezit van mijn eendje. Ik heb deze destijds deze 1 dag voor mijn vakantie met mijn vrouw(voorwaarde van mij voor een vakantie in Frankrijk), toen nog vriendin gekocht en er inmiddels vele duizenden kilomters (± 75.000) in rond gereden, inclusief 12.000 in frankrijk. Ook zijn we er 2 jaar geleden in getrouwd.
Voor een jaar of 6 was ik ook nog actief op het net, maar door andere mijn werk ben ik er niet meer aan toe gekomen. Ik vindt het heel leuk om weer de vele topics te lezen en alle leuke reacties te zijn.
Dus wie weet tot later.
Sander
Ik ben reeds 10 jaar, nou ja op 29-08 a.s in het bezit van mijn eendje. Ik heb deze destijds deze 1 dag voor mijn vakantie met mijn vrouw(voorwaarde van mij voor een vakantie in Frankrijk), toen nog vriendin gekocht en er inmiddels vele duizenden kilomters (± 75.000) in rond gereden, inclusief 12.000 in frankrijk. Ook zijn we er 2 jaar geleden in getrouwd.
Voor een jaar of 6 was ik ook nog actief op het net, maar door andere mijn werk ben ik er niet meer aan toe gekomen. Ik vindt het heel leuk om weer de vele topics te lezen en alle leuke reacties te zijn.
Dus wie weet tot later.
Sander
EEND IT FANTASTIC
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
-
- Beginner
Leuk al die Adammers op dit forum, brengt mij meteen bij mijn eerste ervaring met een eend. Ik denk dat het 1980 moet zijn geweest. Mijn oom en tante hadden een eend en woonde in koog a/d zaan. Vanuit daar gingen wij wel eens op zondag ochtend heel vroeg over de grachten van Amsterdam scheuren. Geen achterbank, maar een hoop kussen. Dus vliegen geblazen. Sinds die tijd heb ik altijd gezegd dat ik later als ik groot was ook een eend wilde.
EEND IT FANTASTIC
- berend jan
- Regelmatige poster
- Contacteer: