May I Proudly Present
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
May I Proudly Present
Beste allemaal,
Sinds een maand ben ik de trotse bezitter van mijn heuse puike 2cv6 special uit 1982...(in mei geboren).
Al 10 jaar mijn rijbewijs maar nog nooit een auto gehad. Ook nooit behoefte toe gevoeld, maar deze lieve schat kwam via een vriendin voorbij die m helaas (voor haar) moest verkopen dus zeer gelukkig voor mij.
Ik ben opgegroeid in een 2cv, en de eerste stukjes rijden waren dan ook met mijn vader...wat een waar feestje is het rijden in mijn eend.
Aangezien dit mijn eerste berichtje is, ga ik nog een avatar maken waar mijn pippimobiel te zien is, maar ik wilde me toch graag eerst even voorstellen...
Ik ben Maaikie en woon in Den Haag. Heb de prachtige leeftijd van 34 jaar en ben allround theaterdier en afgestudeerd conservatorium student (muziekpedagogie en violoncello).
Ik hoop hier veel te leren over mijn eigen beestje en hoe ik mijn beestje moet onderhouden..
Tips, do's en don't zijn dan ook ten alle tijden van harte welkom
Ik vind het nu al leuk!
ik kan nog niet vinden hoe ik een avatar kan invoegen...dus moet jullie helaas even laten wachten met het showen van mijn beestje tot ik weet hoe ik deze hierin moet invoegen .....
Sinds een maand ben ik de trotse bezitter van mijn heuse puike 2cv6 special uit 1982...(in mei geboren).
Al 10 jaar mijn rijbewijs maar nog nooit een auto gehad. Ook nooit behoefte toe gevoeld, maar deze lieve schat kwam via een vriendin voorbij die m helaas (voor haar) moest verkopen dus zeer gelukkig voor mij.
Ik ben opgegroeid in een 2cv, en de eerste stukjes rijden waren dan ook met mijn vader...wat een waar feestje is het rijden in mijn eend.
Aangezien dit mijn eerste berichtje is, ga ik nog een avatar maken waar mijn pippimobiel te zien is, maar ik wilde me toch graag eerst even voorstellen...
Ik ben Maaikie en woon in Den Haag. Heb de prachtige leeftijd van 34 jaar en ben allround theaterdier en afgestudeerd conservatorium student (muziekpedagogie en violoncello).
Ik hoop hier veel te leren over mijn eigen beestje en hoe ik mijn beestje moet onderhouden..
Tips, do's en don't zijn dan ook ten alle tijden van harte welkom
Ik vind het nu al leuk!
ik kan nog niet vinden hoe ik een avatar kan invoegen...dus moet jullie helaas even laten wachten met het showen van mijn beestje tot ik weet hoe ik deze hierin moet invoegen .....
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Gebruiker
-
- Veelvuldig poster
Re: May I Proudly Present
Welkom!Maaikie schreef: Tips, do's en don't zijn dan ook ten alle tijden van harte welkom
De eerste DO heb je al gedaan. En da's een eend kopen
We snappen hier allemaal dat je helemaal in de wolken bent
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
nou dat is geluktAvatar plaatsen doe je in je profiel en daar gaat het eigenlijk hetzelfde als je nu gedaan hebt
Yippie ja zeker wel....Meer foto's in het verschiet Question
Dat was wel het idee...haha..
Als een kind zo blij ben ik.....De eerste DO heb je al gedaan. En da's een eend kopen
Dank jullie voor het warme welkom....ik ga nu maar eens lekker dingen binnen het forum lezen en hopen dat ik heel veel leer, wijzer zal worden en kan lachen...
- berend jan
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
haha....begrijpelijk dat je even in de reclamemode schiet, maar mijn wolkje is al bijna 20 jaar in Delft....en gehecht aan Delft... hahaDuintje schreef:<reclame mode>Steffan schreef:welkom! mooi eend
en den haag.. vlakbij de eendendokter in delft dus!
altijd handig
Of nog dichterbij.... Garage Millenaar in Den Hoorn.... al jaren mijn vaste adres !
</reclame mode>