visa gezien
visa gezien
ik reed vandaag met mijn vriendin langs een auto garage en wat zag ik daar. een mooie oud uitziende Visa het mos er werkelijk opgroeiende. nu leek me die auto interressant ivm het motortje wat erin ligt. mijn vraag is nu kan je werkelijk alle visa blokken omgooien naar je eend of zitten daar beperkingen aan het is een 1.1 nog iets wat op de achterklep stond. ik hoop voor een 200 eurie dat ding te kunnen kopen moet ik eens langs gaan.
C'est une bonne voiture
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Vergeet het maar 
Ten eerste, ik ben ondertussen van mening dat Visa's niet meer gesloopt mogen worden, zijn ze veel te zeldzaam voor geworden.
Maar alleen de 2 cylinder modellen kun je gebruiken voor de eend. Daar zit de 652cc motor in.
De 1.1 E of RE is dezelfde motor als die in een AX/205/104. Dus een 4 cylinder watergekoelde motor over dwars in de motorkap. Die is nooit in een eend te plaatsen helaas...
maar misschien toch leuk zo'n visa voor 200 euro?

Ten eerste, ik ben ondertussen van mening dat Visa's niet meer gesloopt mogen worden, zijn ze veel te zeldzaam voor geworden.
Maar alleen de 2 cylinder modellen kun je gebruiken voor de eend. Daar zit de 652cc motor in.
De 1.1 E of RE is dezelfde motor als die in een AX/205/104. Dus een 4 cylinder watergekoelde motor over dwars in de motorkap. Die is nooit in een eend te plaatsen helaas...
maar misschien toch leuk zo'n visa voor 200 euro?
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
de blokken reviseren ja! 

2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- De Forumbelg
Dat hebben ze van de GS waarschijnlijk ook ooit gezegd, en voila...flusc schreef:visa zeldzaam???:?:Flying Duckman schreef:
hier(gent) rijden er gemiddeld per dag nog 5 voorbij
en ik weet nog redelijk wat mensen die er met rijden hoor

Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
in 2005 waren er in nederland nog 8.445 2cv's geregistreerd en slechts 666 visa's.
zeldzaam dus.
bron: http://bovag.nl/!Cijfers/PDF/050927%20M ... O%2005.pdf
zeldzaam dus.
bron: http://bovag.nl/!Cijfers/PDF/050927%20M ... O%2005.pdf
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Jeroen-citroen
- Moderator

weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Een Visa................
ooit komt er weer 1tje, en dan liefst een 1.4, als ze er dan nog rijden.
Ik (wij) hebben er diverse gehad, clubs en 1.1 re's en je kunt zeggen wat je wilt, maar als je na een Visa in een AX stapt, dan heb je toch wel zoiets van, he, is dit een citroen???
Ik heb mijn eerste Visa echt gesloopt, in korte tijd gewoon om zeep geholpen, puur omdat ik er in moest rijden omdat de eend total loss was, maar achteraf (spijt is een groot woordt) toch wel het besef dat een Visa echt wel super rijdt, ruim, comfortabel en goedkoop.
Verder zal het me echt een zorg zijn of je je van je eigen geld gekocht Visa sloopt of rijdt, ieder voor zich. Als er dan maar een 1.4 tje voor mij over blijft, lol
Greatnix Spookeend
ooit komt er weer 1tje, en dan liefst een 1.4, als ze er dan nog rijden.
Ik (wij) hebben er diverse gehad, clubs en 1.1 re's en je kunt zeggen wat je wilt, maar als je na een Visa in een AX stapt, dan heb je toch wel zoiets van, he, is dit een citroen???
Ik heb mijn eerste Visa echt gesloopt, in korte tijd gewoon om zeep geholpen, puur omdat ik er in moest rijden omdat de eend total loss was, maar achteraf (spijt is een groot woordt) toch wel het besef dat een Visa echt wel super rijdt, ruim, comfortabel en goedkoop.
Verder zal het me echt een zorg zijn of je je van je eigen geld gekocht Visa sloopt of rijdt, ieder voor zich. Als er dan maar een 1.4 tje voor mij over blijft, lol
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed