Even voorstellen
Even voorstellen
Dag allemaal,
Ik kijk al een poosje met regelmaat mee, dus het werd eens tijd om me bekend te maken Ik ben Bram Stuurman, 25 jr, woonachtig in Nijmegen en sinds oktober in het bezit van een rood/zwarte Charleston. Daarvoor nog even kort de eigenaar geweest van een gare rode eend in wat ik noemde het 'eend-probeer traject'.
Ik zit met veel plezier met regelmaat wat topics te lezen en wil ook zeker eens in de feestvreugde delen op een meeting.
Gelijk maar eens een vraagje: ik overweeg om lid te worden van een club. Je kan dan goedkoop aan onderdelen komen en goedkoop verzekeren (lukt mij nu niet, want mijn eend is m'n enige auto). Nu krijg ik van website de indruk dat een aantal van die eendenclubs vrij 'grijs' zijn. Ik heb ook de eerste haren in die kleur maar wil dat nog niet toegeven. Wat is (liefst in omgeving Nijmegen) een leuke club waar ook veel jonge mensen komen, ik veel kan leren (dat is nodig) en aan onderdelen en verzekering kan komen?
Groeten!
Bram
Ik kijk al een poosje met regelmaat mee, dus het werd eens tijd om me bekend te maken Ik ben Bram Stuurman, 25 jr, woonachtig in Nijmegen en sinds oktober in het bezit van een rood/zwarte Charleston. Daarvoor nog even kort de eigenaar geweest van een gare rode eend in wat ik noemde het 'eend-probeer traject'.
Ik zit met veel plezier met regelmaat wat topics te lezen en wil ook zeker eens in de feestvreugde delen op een meeting.
Gelijk maar eens een vraagje: ik overweeg om lid te worden van een club. Je kan dan goedkoop aan onderdelen komen en goedkoop verzekeren (lukt mij nu niet, want mijn eend is m'n enige auto). Nu krijg ik van website de indruk dat een aantal van die eendenclubs vrij 'grijs' zijn. Ik heb ook de eerste haren in die kleur maar wil dat nog niet toegeven. Wat is (liefst in omgeving Nijmegen) een leuke club waar ook veel jonge mensen komen, ik veel kan leren (dat is nodig) en aan onderdelen en verzekering kan komen?
Groeten!
Bram
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Hi Bram,
Ten eerste Welkom
Lid worden van de CCNL is handig voor de verzekering. Waarom lukt 't nu niet 'm te verzekeren?? Citroklassiek en Emmerpark verzekeren eendjes tegen aangename prijzen. OnsEendje is ook onze enige auto en prima verzekerd.
Voor een leuke club, zou ik gewoon wat ritjes / meetings via dit forum meerijden. Da's altijd reuze gezellig! En er schijnt ook een Oostelijk georienteerde subclub te zijn, maar die melden zich vast zelf wel
Veel plezier met je eendje, foto's zijn hier altijd reuze welkom! (hint )
Ten eerste Welkom
Lid worden van de CCNL is handig voor de verzekering. Waarom lukt 't nu niet 'm te verzekeren?? Citroklassiek en Emmerpark verzekeren eendjes tegen aangename prijzen. OnsEendje is ook onze enige auto en prima verzekerd.
Voor een leuke club, zou ik gewoon wat ritjes / meetings via dit forum meerijden. Da's altijd reuze gezellig! En er schijnt ook een Oostelijk georienteerde subclub te zijn, maar die melden zich vast zelf wel
Veel plezier met je eendje, foto's zijn hier altijd reuze welkom! (hint )
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Dat gaat vaak tot de 24 jaar op, daarna denken ze dat mensen kunnen autorijden.
Mijn advies zou ook zijn: Ga bij de CCNL voor 20,- per jaar heb je een leuk clubblad, kun je naar meetings van de CCNL, heb je korting bij de Brezan en kun je je 2cv goedkoop verzekeren bij Emerpark.
Voor onderdelen zijn er voldoende leveranciers bij je in de buurt. En de prijzen daar zijn ongeveer gelijk als die van een club.
En voor de gezelligheid bezoek je 2cv.nl en kom je naar een 2cv.nl meeting.
Mijn advies zou ook zijn: Ga bij de CCNL voor 20,- per jaar heb je een leuk clubblad, kun je naar meetings van de CCNL, heb je korting bij de Brezan en kun je je 2cv goedkoop verzekeren bij Emerpark.
Voor onderdelen zijn er voldoende leveranciers bij je in de buurt. En de prijzen daar zijn ongeveer gelijk als die van een club.
En voor de gezelligheid bezoek je 2cv.nl en kom je naar een 2cv.nl meeting.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
15000km is iig mogelijk, want dat hebben wij ook.Malle Babbe schreef:Dat kan ook wel, maar dan zit je helaas (zeker als het je enige auto is) aan een maximaal aantal kilometers.Rutgerrrr schreef: Bij Citroklassiek niet: mijn eerste auto was een eend en ik mocht meteen in de goedkope klassiekerverzekering.
Geen eend, geen onderschrift
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Wellekom!
Over verzekeringen zijn er al een aantal topics, waaronder deze:
http://www.2cv.nl/interactief/forum/vie ... php?t=3556
Lees die eens door, staat vergelijkingssites in vernoemd...
Over verzekeringen zijn er al een aantal topics, waaronder deze:
http://www.2cv.nl/interactief/forum/vie ... php?t=3556
Lees die eens door, staat vergelijkingssites in vernoemd...
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Jawel! Welkom op het forum! 2CV club Twente is opgericht door enkele Twentse 2CV.NL forumleden, en richt zich op alle A-type bezitters in Twente en de Achterhoek, maar we hebben ook al een lid uit Nijmegen en het aangrenzende Duitse gebied. En natuurlijk is iedereen welkom, dit jaar gaan we zowiezo een nieuwe Puzzelrit organiseren, en de plannen voor de 2-daagse Twenteraid zijn al in de maakOnsEendje2 schreef: En er schijnt ook een Oostelijk georienteerde subclub te zijn, maar die melden zich vast zelf wel
(hint )
En: meedoen met de 2cv Club Twente is helemaal gratis
Kijk maar eens op onze website!
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Ok, dus wel lid worden van CCNL, maar dus niet van de 2CV4&6 Club bijvoorbeeld?! En waar moet ik dan mijn cursusje eendologie gaan doen?
Ik heb momenteel een 'gewone' autoverzekering voor 25 euro's per maand oid. Volgens mijn vrienden van het assurantiekantoor was een oltimerverzekering alleen mogelijk via een club of als je daarnaast nog een auto hebt voor dagelijks verkeer...
Ik heb momenteel een 'gewone' autoverzekering voor 25 euro's per maand oid. Volgens mijn vrienden van het assurantiekantoor was een oltimerverzekering alleen mogelijk via een club of als je daarnaast nog een auto hebt voor dagelijks verkeer...