Projeckt: RAT Duck
Geplaatst: wo 4 apr, 2007 20:50
misschien beetje vroeg om te starten, maar lijkt me toch leuk om jullie op de hoogte te houden van het nieuwe 2cv projeckt (om het zomaar te noemen )
nu de charleston orgineel wordt gemaakt, wordt er dus van m'n oude 2cv hopelijk weer iets unieks gemaakt! we zijn al begonnen met het Visa blok uit de charleston te sleutelen. hiervan alvast wat foto's!
dit blok komt voor de duidelijkheid in de oude 2cv, waar nog vele extra's aan zullen worden toegevoegd
dit blok komt dus uit de charleston:
(visa blok met daarin snelle nokkeas, afgedraaidvliegwiel,aangepaste sproeier bezetting, speciale bougies, K&N filter, lege eerste demper + sebring eindpijp, gereviseerd blok , grote oliefilter, standaard elecktronische ontsteking, en de bijhorende tellers voor olie druk & temp. meter)
die gaan we proberen aankomend weekend er in te plaatsen, meteen daarbij ook de stabilisatorstang, en de Avo schokbrekers het begin is er dus, het zal wel stukje bij beetje gaan, met de afwerking omdat er ook nog een spijlbus staat te wachten op vooruitgang
de bedoeling is dat er uiteindelijk dus een matzwarte 2cv komt te staan met misschien de flanken donkerrood, en dan zoveel mogelijk chroom erop zien te krijgen, dus sierstrippen, koplampen, velgen, uitlaat enz enz
hier het begin, ik hoop alles een beetje bij te houden, maar zal nie alles zo vlot gaan denk ik i.v.m die VW
meteen effen het nieuwe blokkie erin gelepeld, beetje boerenkool en gas erbij
nu de charleston orgineel wordt gemaakt, wordt er dus van m'n oude 2cv hopelijk weer iets unieks gemaakt! we zijn al begonnen met het Visa blok uit de charleston te sleutelen. hiervan alvast wat foto's!
dit blok komt voor de duidelijkheid in de oude 2cv, waar nog vele extra's aan zullen worden toegevoegd
dit blok komt dus uit de charleston:
(visa blok met daarin snelle nokkeas, afgedraaidvliegwiel,aangepaste sproeier bezetting, speciale bougies, K&N filter, lege eerste demper + sebring eindpijp, gereviseerd blok , grote oliefilter, standaard elecktronische ontsteking, en de bijhorende tellers voor olie druk & temp. meter)
die gaan we proberen aankomend weekend er in te plaatsen, meteen daarbij ook de stabilisatorstang, en de Avo schokbrekers het begin is er dus, het zal wel stukje bij beetje gaan, met de afwerking omdat er ook nog een spijlbus staat te wachten op vooruitgang
de bedoeling is dat er uiteindelijk dus een matzwarte 2cv komt te staan met misschien de flanken donkerrood, en dan zoveel mogelijk chroom erop zien te krijgen, dus sierstrippen, koplampen, velgen, uitlaat enz enz
hier het begin, ik hoop alles een beetje bij te houden, maar zal nie alles zo vlot gaan denk ik i.v.m die VW
meteen effen het nieuwe blokkie erin gelepeld, beetje boerenkool en gas erbij