Eindelijk!
-
- Regelmatige poster
Eindelijk!
Eindelijk is het morgen zo ver, ga een auto die ik 'mijn eendje' mag noemen ophalen in Veenendaal
Het is wel en lelijke lelijke eend(met de hand geschilderd), maar dat maakt mij niet uit, want hij is wel hard en rijdt prima
Als ik tijd heb(lees: niet in de auto zit) zal ik morgen even wat fotootjes plaatsen!
Het is wel en lelijke lelijke eend(met de hand geschilderd), maar dat maakt mij niet uit, want hij is wel hard en rijdt prima
Als ik tijd heb(lees: niet in de auto zit) zal ik morgen even wat fotootjes plaatsen!
Groene 2cv6 Club 18 november '81
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
Bedankt voor jullie leuke reacties, ik heb m meteen even gewassen, en wat fotos gemaakt:
Ik moet wel eerlijk zeggen dattie er minder goed uitziet in het echt, hier en daar slecht geschilderd en af en toe een gaar plekje enz.
Met palmabak
Ik moet nog even kijken of ik naar Citromobile ga maar ik denk van wel, het zal inderdaad zaterdag worden. Dus misschien tot dan!
Ik moet wel eerlijk zeggen dattie er minder goed uitziet in het echt, hier en daar slecht geschilderd en af en toe een gaar plekje enz.
Met palmabak
Ik moet nog even kijken of ik naar Citromobile ga maar ik denk van wel, het zal inderdaad zaterdag worden. Dus misschien tot dan!
-
- Veelvuldig poster
Leuke hoor! Hou je de palma bak of wordt het toch het klepje ?
Hahaha, lang leve foto's in het zonnetje, zie je er niets vanTim Rozendaal schreef: Ik moet wel eerlijk zeggen dattie er minder goed uitziet in het echt, hier en daar slecht geschilderd en af en toe een gaar plekje enz.
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
-
- Regelmatige poster
Hmm ik weet nog niet of ik de bak er definitief op laat zitten, ik vind het er eigenlijk best leuk uitzien. Denk wel dat ie er in de winter afgaat, aangezien hij niet helemaal perfect sluit en er in de hoekjes water in kan lopen.
Heb wel al een vriend van me geregeld die er een toffe graffiti ofzo op gaat zetten, is wel toffer dan alleen het eendje linksbovenin
Heb wel al een vriend van me geregeld die er een toffe graffiti ofzo op gaat zetten, is wel toffer dan alleen het eendje linksbovenin
Gefeliciteerd Tim!
Weer een eendrijder erbij in Almere!
ga je zaterdag nog mee naar de Citromobile trouwens?
Weer een eendrijder erbij in Almere!
ga je zaterdag nog mee naar de Citromobile trouwens?
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster