Ik ben Blauwke, hoi iedereen.....
Ik ben Blauwke, hoi iedereen.....
HALLO IEDEREEN, ik ben "brand new" op deze site, ik heb me pas geregistreerd.
Ik ben BLAUWKE, en ik heb een blauw (!) 2pk'tje. "Ze" (ik noem haar altijd "ze") is nog een van de laatste geproduceerde. Ik heb ze namelijk zelf nog nieuw gekocht in 1990. Toen waren er nog een paar te krijgen in heel België. Ze is nog in hele goeie staat, met ongeveer 45.000 kms. Niet dat ik ze wil verkopen, neen hoor, maar: soms vraag ik me af: hoeveel zou mijn geiteke nu eigenlijk waard zijn? Gewoon de eerlijke prijs voor een perfect onderhouden autootje. Weet iemand dat ????
groetjes,
Blauwke
Ik ben BLAUWKE, en ik heb een blauw (!) 2pk'tje. "Ze" (ik noem haar altijd "ze") is nog een van de laatste geproduceerde. Ik heb ze namelijk zelf nog nieuw gekocht in 1990. Toen waren er nog een paar te krijgen in heel België. Ze is nog in hele goeie staat, met ongeveer 45.000 kms. Niet dat ik ze wil verkopen, neen hoor, maar: soms vraag ik me af: hoeveel zou mijn geiteke nu eigenlijk waard zijn? Gewoon de eerlijke prijs voor een perfect onderhouden autootje. Weet iemand dat ????
groetjes,
Blauwke
Hey, allereerst welkom!
En een prijsindicatie, ergens tussen de 3.000-10.000 euro, dit hangt echt af van hele kleine gaatjes, kleine roestplekjes, staat van de lak, waar hij die jaren heeft gestaan, noem maar op. Heel erg moeilijk te zeggen op leeftijd en kmstand.
En leef je verder uit op het forum!
En een prijsindicatie, ergens tussen de 3.000-10.000 euro, dit hangt echt af van hele kleine gaatjes, kleine roestplekjes, staat van de lak, waar hij die jaren heeft gestaan, noem maar op. Heel erg moeilijk te zeggen op leeftijd en kmstand.
En leef je verder uit op het forum!
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1147
- Lid geworden op: za 18 feb, 2006 21:59
- Locatie: Zandvoort
Welkom
Prijs is inderdaad weinig zinnigs over te zeggen. Maar als je het wilt weten: taxeren.
Dat is sowieso slim om eens in de 2-3 jaar te laten doen. Niet alleen als je haar zelf all-risk wilt verzekeren maar ook wanneer er iemand tegen je op poffert. Dan moet je ook kunnen aantonen dat het echt een hele mooie was...
Prijs is inderdaad weinig zinnigs over te zeggen. Maar als je het wilt weten: taxeren.
Dat is sowieso slim om eens in de 2-3 jaar te laten doen. Niet alleen als je haar zelf all-risk wilt verzekeren maar ook wanneer er iemand tegen je op poffert. Dan moet je ook kunnen aantonen dat het echt een hele mooie was...
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Berichten: 2662
- Lid geworden op: ma 3 jul, 2006 10:38
- Locatie: Amsterdam
- Tom Duckpower
- Moderator
- Berichten: 4097
- Lid geworden op: za 19 jul, 2003 19:50
- Locatie: Berkel-Enschot
- Contacteer:
Tis helaas een portugese als ik de openingspost mag geloven, eend is nl in 1990 gebouwd, en dat moet dan Portugal zijn.backfire schreef:Kijk, gokje, je hebt een blue celeste Als het een franse is dan vind ik hem persoonlijk meer waard. Dit heeft te maken met de betere afwerking. Als je ze wilt houden dan is mijn advies om ze eens een lekkere behandeling te geven
@ Blauwke: Welkom en veel forumplezier!
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 527
- Lid geworden op: vr 23 dec, 2005 18:37
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Welkom hier op het forum!
Al 17 jaar in dezelfde eend, en nieuw gekocht... geweldig.
Is een portugese eend trouwens echt zo zichtbaar anders dan een franse? Zit toch alleen in de roestbescherming die hij nauwelijks heeft gehad. Ik ben dan wel weer benieuwd wat er exact anders was toen de productie werd over gehevelt naar portugal en of je dat tegenwoordig nog kunt zien.
Al 17 jaar in dezelfde eend, en nieuw gekocht... geweldig.
Is een portugese eend trouwens echt zo zichtbaar anders dan een franse? Zit toch alleen in de roestbescherming die hij nauwelijks heeft gehad. Ik ben dan wel weer benieuwd wat er exact anders was toen de productie werd over gehevelt naar portugal en of je dat tegenwoordig nog kunt zien.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1391
- Lid geworden op: ma 17 mar, 2003 21:14
- Locatie: koudekerk ad rijn
als je een keer langs komt mag je de mijne wel ff bekijken... en ik zal er dan ook meteen bij vertellen wat er allemaal aan vervangen is (en wat nu eigenlijk nog moet gebeuren)backfire schreef:Afwerking van de naden blijkt ook slechter te zijn, volgens insiders. Heb zelf nog geen Porto van dichtbij gezien.
En idd de portugese zijn een heeeel stuk slechter dan de Franse! al ging in Frankrijk de laatste jaren de kwaliteit ook achteruit (slechter staal)
greetzzzzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
HOI, ik ben pas lid sinds gisteren, en ben echt wel verrast door het aantal reacties ! bedaaaaaaaaaaaankt ! Dit forum lijkt me een leuke plaats om te vertoeven, dus: jullie zullen me nog wel regelmatig "horen". Ik ga proberen eerstdaags één of meer foto's van mijn eendje toe te voegen, dan kunnen jullie mijn beauty zelf eens zien. Blijkbaar is er toch een groot verschil tussen een franse en een portugese eend: ik weet dit zelf niet, de mijne is (veronderstel ik) een portugese, ik heb nog niet de kans gehad om met een franse te vergelijken. by by