zoals ik m ooit zou willen zien
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
zoals ik m ooit zou willen zien
met een idee hoe het origineel er dan uit zou zien tov mijn idee
Koets over het chassis laten zakken, dus veerpotten komen dan tussen de bodemplaten en een te maken onderkant van de koets in. Uitlaat loopt daar ook door, komt aan de zijkant uit het paneel zeg maar, net voor het achterspatbord.
Bovenkant iets gechopt, niet teveel, maar net wat lager, dat ik er net in kan zitten. Geheel is iets verleng om nog enige nuttige ruimte over te houden in de bak die ik dan heb bedacht achterop. De voorzijde en de voordeuren zijn ook iets verlengd, zodat het lijkt of het hoort, maar je hebt dan niet alla veel pick-ups een paneel naast de deur meer nodig.
Blijft bij dromen hoor, want dit is wel te doen, maar op wat voor termijn, lol
Greatnix Spookeend[/img]
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- De Forumbelg
Je begrijpt me verkeerd. Ik zeg een chassis kopen, geen Acadiane.Evan schreef:hey barbaar? mogen acadianes wel gesloopt worden dan om (rare) projecten op te zetten?Yannick schreef:Acadianechassis kopen en beginnen maar. Al wat je nodig hebt is een voetenbak en een schutbord, de rest is toch zelfproductie
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
-
- Veelvuldig poster
wordt toch lastig met keuren, andere wielbasis krijg je niet meer goedgekeurd.... tijd geleden heeft iemand een burton gebouwd met acadiane papieren (had ook de auto erbij maar volgens mij alleen de assen gebruikt en verder alles van een eend eropgezet incl chassis) die auto is met veel moeite goedgekeurd, maar in de toekomst zouden ze zoiets niet meer toestaan werd er duidelijk bij gezegd!Yannick schreef:Je begrijpt me verkeerd. Ik zeg een chassis kopen, geen Acadiane.Evan schreef:hey barbaar? mogen acadianes wel gesloopt worden dan om (rare) projecten op te zetten?Yannick schreef:Acadianechassis kopen en beginnen maar. Al wat je nodig hebt is een voetenbak en een schutbord, de rest is toch zelfproductie
dus
greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Heavy user
er zijn een aantal dingetjes die bij de rdw heilig zijn als wielbasis, aantal zitplaatsen, aantal cilinders etc. een eend met een andere wielbasis is geen eend meer. en ik geloof niet dat er goedgekeurde aca chassis waren toch?
douwe
douwe
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Veelvuldig poster