Pickup is goed gekeurd!! :)
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Pickup is goed gekeurd!! :)
Mijn 2cv pickup is woensdag zonder problemen door de RDW en APK keuring gekomen. In middels heb ik er al 160 km in gereden. Hij is nog niet helemaal klaar de neus ligt nog bij de spuiter dus er zitten een paar oude schermen op.
Gefeliciteerd!
Ziet er goed uit!!
Kolere wat een dikke banden zeg..........
Ziet er goed uit!!
Kolere wat een dikke banden zeg..........
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Gefeliciteerd hoor, ziet er strak uit, is wel ff wat anders dan die karrenspatboordjes, ziet er goed uit zo met die grote bak.
Wat ik me nou afvroeg, hoe maak je die ruitjes op maat? Van de zijruiten? Dat kun je niet snijden toch??
Greatnix Spookeend
Wat ik me nou afvroeg, hoe maak je die ruitjes op maat? Van de zijruiten? Dat kun je niet snijden toch??
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Die ruitjes zijn van plexiglas de achterruit ook, dat kun je gewoon met een decoupeerzaag opmaat maken. De metalen rand om het raampje kun je hergebruiken alleen moet er hier en daar een stuk tussenuit als je dat netjes doen valt het niet op. Ik moet de linkse nog doen daar zit nu alleen een rubber omheen om dat ik niet meer zn metalen strip had voor die kant.
Dat glas kan je indd niet snijden ik heb het geprobeerd met een diamant schijf maar dan heb je dus een paarhonderd hele kleine zijruitjes over.
Dat glas kan je indd niet snijden ik heb het geprobeerd met een diamant schijf maar dan heb je dus een paarhonderd hele kleine zijruitjes over.