lekkage?
lekkage?
Hoi,
Vandaag zo'n 100 km gereden, toen ik weer thuis was, was heel de motorruimte vrij nat.. zelfs tegen het schutbord en de onderkant van de motorkap aan..
Ook ligt het op het subframe..
het ruikt niet naar benzine..
Heeft iemand al hetzlefde eens gehad?
Bvd.
Groeten Daan.
Vandaag zo'n 100 km gereden, toen ik weer thuis was, was heel de motorruimte vrij nat.. zelfs tegen het schutbord en de onderkant van de motorkap aan..
Bvd.
Groeten Daan.
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
het kan van alles zijn dus even olie peilen als dit te laag is bijvullen en de motor schoonspuiten en kijken of je het ergens ziet lekken(bij warme draaiende motor) bijvoorbeeld de oliedruksensor of bij de klepdeksels en wat wel eens voorkomt de olievulbuis of even ruiken of het geen versnellingbak olie is (zwavelgeur)
Re: lekkage?
Uhm, het dekseltje op de olievulpijp staat toch niet open toevallig?Daan88 schreef:Hoi,
Bvd.
Groeten Daan.
Eendracht maakt macht.
geen lekkage bij de kleppendeksels? olieleidingen voorop het blok nog in goede staat? oliekoeler? of heb je na het schoonmaken al wat gevonden,laat hem maar even warm lopen misschien zie je ergens wel wat gebeuren, natuurlijk niet gaan rijden kun je hem weer schoon maken.
rode 2cv6 club,zwarte lomax variant 4