tankdop eraf gesloopt
tankdop eraf gesloopt
Hallo mensen,
Vannacht is weer een keer m'n tankdop eraf gesloopt en de benzine eruit geheveld... 15 liter kwijt en de dop in de struiken, kapot natuurlijk. Weet nog niet of ze ook iets in mijn tank hebben gegooid, ik hoop van niet natuurlijk.
Dat is al de 3e keer. Jullie begrijpen: mijn 2CV staat buiten voor de deur wegens gebrek aan garage.
Weet iemand een goeie tip om dit soort terugkerend gedoe te stoppen? Zijn er ook 'onkraakbare' tankdoppen op de markt? Heb zelf zo'n chromen met een slot, die met ombuiglipjes op de vulopening zit. Pardon, zat :-/
Of kun je zo een tankdop ook via een technisch foefje beter vastzetten?
Zou blij zijn met een goeie tip! Alvast bedankt,
Groeten van sjamp
Vannacht is weer een keer m'n tankdop eraf gesloopt en de benzine eruit geheveld... 15 liter kwijt en de dop in de struiken, kapot natuurlijk. Weet nog niet of ze ook iets in mijn tank hebben gegooid, ik hoop van niet natuurlijk.
Dat is al de 3e keer. Jullie begrijpen: mijn 2CV staat buiten voor de deur wegens gebrek aan garage.
Weet iemand een goeie tip om dit soort terugkerend gedoe te stoppen? Zijn er ook 'onkraakbare' tankdoppen op de markt? Heb zelf zo'n chromen met een slot, die met ombuiglipjes op de vulopening zit. Pardon, zat :-/
Of kun je zo een tankdop ook via een technisch foefje beter vastzetten?
Zou blij zijn met een goeie tip! Alvast bedankt,
Groeten van sjamp
-
- Addicted user
- Contacteer:
beste is om de vulpijp los te halen en daar een rooster in te laten lassen waar slang niet door heen past. Dan kun je weer een tankdop gebruiken zonder slot, wordt er ook niks gesloopt. Leuktse zou natuurlijk zijn om als je een hele tijd niet gaat rijden om de tank af te vullen met diesel, hillarisch.
-
- Veelvuldig poster
maak er 1 naar binnen toe een vulpijp in de achterbak in het binnenscherm
en die buiten zit niet meer gebruiken maar we laten zitten met een dop zonder slot
maar gaa als eerste een keer posten of hang een camara op
het is waarscheinlijk iemand uit de buurt
en die buiten zit niet meer gebruiken maar we laten zitten met een dop zonder slot
maar gaa als eerste een keer posten of hang een camara op
het is waarscheinlijk iemand uit de buurt
BABY'S,Bands,Beers,Babes,Bikes and B-movies
Yep, zit een slot op. Maar dat help niet echt, hij ligt er toch steeds naast.
Ik zou wel een dop zonder slot willen, alleen denk ik dat ze dan sowieso zand en rotzooi in m'n tank gooien. Niet omdat ze nou persé mij moeten hebben, staan meer eenden in de buurt en er is vaak ongein mee.
Wel een hele goeie, zo'n rooster in de vulpijp! Dat houdt in elk geval de benzine binnen...
Ik zou wel een dop zonder slot willen, alleen denk ik dat ze dan sowieso zand en rotzooi in m'n tank gooien. Niet omdat ze nou persé mij moeten hebben, staan meer eenden in de buurt en er is vaak ongein mee.
Wel een hele goeie, zo'n rooster in de vulpijp! Dat houdt in elk geval de benzine binnen...
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator
Een roostertje erin maken is best een goed idee. Dan kan er niks uitgehaald worden maar wel benzine getankt worden. En echt veel troep kunnen ze er ook niet ingooien. En ik zou toch kiezen voor een dop zonder slot. Geeft de minste schade bij diefstal. Ze krijgen m blijkbaar elke keer eraf. Ik weet niet of je eend vlakbij je huis staat maar er zijn draadloze camerasystemen te koop. Camera in de eend, gericht op de rechterachterkant en afwachten maar.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
Is de 3e keer binnen een half jaar. Dus best vaak, maar ook dat is weer betrekkelijk. Was het regelmatiger (bijv iedere zaterdagnacht) zou ik eens gaan posten, kijken wie de doppenkraker is.
Heb aangifte gedaan, ben benieuwd of er iets op volgt. Eea zal ook wel met de stijgende benzineprijs te maken hebben!
Camera heb ik ook al vaker aan gedacht. Eens kijken of ik er 1 kan lenen of anders wat ze kosten. 220 Volt is erg verleidelijk, maar toch maar niet doen
Heb aangifte gedaan, ben benieuwd of er iets op volgt. Eea zal ook wel met de stijgende benzineprijs te maken hebben!
Camera heb ik ook al vaker aan gedacht. Eens kijken of ik er 1 kan lenen of anders wat ze kosten. 220 Volt is erg verleidelijk, maar toch maar niet doen