Alarmering sleutel uit , licht aan
-
- Veelvuldig poster
Alarmering sleutel uit , licht aan
Waar zijn apparaatjes te koop die een signaal geven als je de auto uitzet met licht aan? Je kan uiteraard (al dan niet via een relais) via het contactslot het licht uitschakelen, maar ik wil liever een extern apparaatje dat dan een geluidje afgeeft. Hoe heet zo'n ding en waar is het te koop?
-
- Moderator
Verklikker, te koop bij elke autoonderdelenboer, kijk ook eens HIERO
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
Dat wil zeggen mijn tweede Dyane heb ik pas. Mijn eerste had ik 35 jaar geleden. Die heb ik aan mijn secretaresse verkocht. Die kwam ik laatst weer tegen maar ze had de auto niet meer. Toen heb ik maar een nieuwe Dyane gekocht. Tja nieuw, een Dyane van juni 1983, dus erg nieuw.
Toen ik 30 jaar geleden aan de leaseauto's ging dacht ik dat ik specifiek eendengereedschap nooit meer nodig zou hebben. Ik heb toen mijn bougiesleutel, voelers e.d. weggegooid. Maar ja ik onderschatte de liefde die nooit slijt. Die spullen heb ik dus inmiddels weer terug moeten kopen....
Toen ik 30 jaar geleden aan de leaseauto's ging dacht ik dat ik specifiek eendengereedschap nooit meer nodig zou hebben. Ik heb toen mijn bougiesleutel, voelers e.d. weggegooid. Maar ja ik onderschatte de liefde die nooit slijt. Die spullen heb ik dus inmiddels weer terug moeten kopen....
Geen injectie
Geen elektronica (behalve 123)
Geen turbo
Geen problemen!
Geen elektronica (behalve 123)
Geen turbo
Geen problemen!
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Ik heb een simpel 12 volt zoemertje aangesloten met de rode draad op het contact van het stadslicht en de zwarte op het geschakelde contact van het contactslot. Kost een euro of 2 a 3. Werkt prima. Gaat zoemen als het conntact uit is en de verlichting aan.
Zoemertjes kun je ook bestellen bij conrad e.d.
Zoemertjes kun je ook bestellen bij conrad e.d.
-
- Moderator
Kulio, is je vraag voldoende beantwoord? Dan kan dit topic op slot nl..
Verder 2 vragen:
- open een nieuw topic ajb waarin je je voorstelt, mét foto's van je Dyane én
- probeer eerst de zoekfunctie te gebruiken alvorens een nieuw topic te starten; over veel onderwerpen zijn al vele topics geschreven, vól met goede tips. Als je vraag dan niet beantwoord is, maar wel aansluit bij dat topic, dan kun je hem daar stellen of alsnog een nieuw topic openen.
(scheelt ons wat werk + houdt het forum overzichtelijk! )
Verder 2 vragen:
- open een nieuw topic ajb waarin je je voorstelt, mét foto's van je Dyane én
- probeer eerst de zoekfunctie te gebruiken alvorens een nieuw topic te starten; over veel onderwerpen zijn al vele topics geschreven, vól met goede tips. Als je vraag dan niet beantwoord is, maar wel aansluit bij dat topic, dan kun je hem daar stellen of alsnog een nieuw topic openen.
(scheelt ons wat werk + houdt het forum overzichtelijk! )
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams