welke lascurcus
-
- Regelmatige poster
welke lascurcus
hallo
ik sta op het punt om een 2cv aan te schaffen.
Maar ben nu ook aan het rondkijken voor een lascurcus te volgen zodat ik de wagen zelf kan restaureren.
Welke lascurucs is aan te raden.
Ik lees dat mig lassen het eenvoudigst aan te leren is.
Plaatwerk is natuurlijk zeer dun van een 2cv, dus waarschijnlijk moeilijker te lassen voor een beginner.
ik heb totaal geen verstand van lassen.
Welke curus hebben jullie gevolgd, ik woon in west-vlaanderen in belgie
dus liefst curcussen daar in de buurt.
ben al wezen kijken op de site van rustbuster, is er ook zoiets in belgie?
Lijkt me handig om zo in 1 dag de basis te leren en dan eventueel nog een langere curcus te volgen of gewoon thuis verder te oefenen.
Sander
ik sta op het punt om een 2cv aan te schaffen.
Maar ben nu ook aan het rondkijken voor een lascurcus te volgen zodat ik de wagen zelf kan restaureren.
Welke lascurucs is aan te raden.
Ik lees dat mig lassen het eenvoudigst aan te leren is.
Plaatwerk is natuurlijk zeer dun van een 2cv, dus waarschijnlijk moeilijker te lassen voor een beginner.
ik heb totaal geen verstand van lassen.
Welke curus hebben jullie gevolgd, ik woon in west-vlaanderen in belgie
dus liefst curcussen daar in de buurt.
ben al wezen kijken op de site van rustbuster, is er ook zoiets in belgie?
Lijkt me handig om zo in 1 dag de basis te leren en dan eventueel nog een langere curcus te volgen of gewoon thuis verder te oefenen.
Sander
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
-
- Addicted user
- Contacteer:
In belgië zit er zeker een, ben zo even de naam kwijt, niet duur. Ik zal het eens gaan opsnorren.
http://www.syntra-mvl.be/campussen.aspx
is nu nog geen cursus gepland, maar volgens mij zijn het wel uitgebreide cursussen.
Volgens mij is er nog zo´n opleidingscentrum ben daar de naam van kwijt.
http://www.syntra-mvl.be/campussen.aspx