Kopen of niet?
-
- Veelvuldig poster
Kopen of niet?
Hallo
Ik zal me eerst even voorstellen.
Ik ben Willem Klaasssen, ben 32 jaar, meubelmaker van beroep en woon in Schiedam.
Nog nooit een End gehad, maar vind ze wwel altijd al heel leuk, wie niet.
Dus nu ook op zoek naar een Eend...
Zag er op Marktplaats een staan voor 1750,-
Citroen 2Cv 0.6 Spec. S6 (1987)
lichtblauw/
met nieuw gegalvaniseerd chassis/
heeft lichte achterschade/
huidige APK tot 25-10-08/
NAP 68.192 km
Dus natuurlijk gelijk gaan kijken. Het chassis is nog recht. En dat er schade is aan de achterkant maakt ook niet zoveel uit , want de spatborden aan de binnenkant bij de achterbank en de bak voor het reservewiel zijn toch al rot...
Dus ik vraag me af of het een goede koop zou zijn. Ik ben zelf best handig en ik kan lassen, dus dat is een voordeel. Ik weet alleen niet hoe duur vervangende plaatdelen zijn.
Wie weet raad?
Alvast bedankt
Willem
Ik zal me eerst even voorstellen.
Ik ben Willem Klaasssen, ben 32 jaar, meubelmaker van beroep en woon in Schiedam.
Nog nooit een End gehad, maar vind ze wwel altijd al heel leuk, wie niet.
Dus nu ook op zoek naar een Eend...
Zag er op Marktplaats een staan voor 1750,-
Citroen 2Cv 0.6 Spec. S6 (1987)
lichtblauw/
met nieuw gegalvaniseerd chassis/
heeft lichte achterschade/
huidige APK tot 25-10-08/
NAP 68.192 km
Dus natuurlijk gelijk gaan kijken. Het chassis is nog recht. En dat er schade is aan de achterkant maakt ook niet zoveel uit , want de spatborden aan de binnenkant bij de achterbank en de bak voor het reservewiel zijn toch al rot...
Dus ik vraag me af of het een goede koop zou zijn. Ik ben zelf best handig en ik kan lassen, dus dat is een voordeel. Ik weet alleen niet hoe duur vervangende plaatdelen zijn.
Wie weet raad?
Alvast bedankt
Willem