Pagina 1 van 9

roest probleem met APK

Geplaatst: wo 14 jan, 2009 12:44
door björn
zo ben gisteren eindelijk aan het verwijdren van de rotte pleken begonen
kon hellaas niet verder want de slijptol nokte er mee
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding 8)

Re: roets probleem

Geplaatst: wo 14 jan, 2009 13:02
door SamClukkers
Die kan inderdaad wel wat nieuw metaal gebruiken. :wink: Gelukkig hebben jullie nu een lasapparaat, succes met de werken!

Geplaatst: wo 14 jan, 2009 13:47
door rusty
ja ken die ROETS :wink: plekken van mijn ACA, citroen i.c.m. dubbele plaat/ holle ruimten is niet echt goed!

nu goed aanpakken, goed behandelen van binnen en dan met een beetje mazzel nooit meer wat aan doen!

suc6

Rusty

Geplaatst: wo 14 jan, 2009 21:52
door AZL57
Plaats een kunststof spatbord van een aanhanger binnen in het achterspatbord. Dat spaart ook een hoop ellende.

Geplaatst: wo 14 jan, 2009 21:55
door siemen
het zijn de bekende plaatsen voor de bestellers

helaas kan je geen nieuwe spartborden voor azu krijgen tenminse brede ribbel!
hoe ga je dit oplossen bjorn?
spatbord van een ak400 gebruiken?

Geplaatst: wo 14 jan, 2009 23:25
door björn
ja die kunstof spatschermen aan de binenzijde is een goed idee
maar moet ff kijken ik rijd nog al in een laage stand :twisted:
das mijn smaak

en siemen ik ben 1 van de gelukige die nog een linker en en rechter new old stock achterscherm heeft. sorry :wink:
wat denk jij die platjes met det ruber er om. die zijn aande onderkand door gerot
vervangen of weglaten???

ben net verdert gegaan
maar wil de binnenzijde van die achterbalk stralen
maar dat oude kreng van mij doet het niet echt goed
of ik heb teweinig bar of hij is gewoon versleten
dus help????
Afbeelding
NOS scherm
Afbeelding
van een oud achterdeurtje dat als donnor vergeerd de dwarsbalk eruit gehaald
dit is het zelfde als de 2 stukjes die li en re verrot zijn tevervangen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: wo 14 jan, 2009 23:35
door backfire
bar is 1, maar de hoeveelheid lucht (liters) is veel belangrijker. Uit eigen ervaring, maat heeft een nieuwe compressor met 125 liter per minuut en 8 bar, nou daar straal je niets mee, oude kreng van mij is 265 liter per minuut en 8 bar, daar kun je goed mee stralen.

Als je nieuwe wilt kopen, van airpress op internet heb je een 315/25 model voor 109 euro, deze heeft 315 liter per minuut, daar kun je goed mee stralen.

Geplaatst: wo 14 jan, 2009 23:51
door Bartje
Goed bezig Bjorn!

Geplaatst: wo 14 jan, 2009 23:55
door björn
zal is kijken wat die compresor van ons doet
het is z'n kinzo of ferm ding wel met grote tank
hij is in bruikleen van m'n schoonvader

Geplaatst: do 15 jan, 2009 08:58
door backfire
als het zo'n bouwmarkt ding is kun je het wel vergeten, die leveren veel te weinig liters, dat heeft niets met de grote van je tank te maken Björn. Die van mij is 10 liter, maar levert wel 265 liter (overigens heb ik die van mij gekregen, maar kost nu nieuw wel 380 euro, ook een airpress). Daarom is die 315/25 zo interessant. Als die van mij echt op is ga ik ook voor die airpress 315/25.

Geplaatst: do 15 jan, 2009 12:51
door björn
ok gevonden op marktplaats
mar das niet om de hoek

Geplaatst: do 15 jan, 2009 15:01
door dyane_maniac
dit vind ik wel een grappig ding.

http://doe-het-zelf-verbouw.marktplaats ... clD6R&fs=1

lekker compact. dat liter/minuut waar je het over hebt is de aanzuigsnelheid neem ik aan?

Geplaatst: do 15 jan, 2009 15:13
door björn
ik heb ff gekeken maar hij is tezwak en ik heb ff geen geld voor nieuwe
is er iemand die zijne wil uitlenen voor een weekend tegen een fles wijn :?: :?:

Geplaatst: do 15 jan, 2009 23:17
door siemen
goed werk björn
doet me wel wat dat jij die achterspatborden hebt :(:(:(:(

die plaatsje die tegen je achterspatbord vast zit met parkers??
ik maakte ze zelf altijd na, precies zoals als orgineel!
anders blijft er hopen rotzooi op je achter balk liggen!
is die balk nog gaaf trouwens?

Geplaatst: do 15 jan, 2009 23:31
door björn
de boven kant wel achterwand gaat maar onderkant bij de wiellen is kaas
wat dan nog tips ofzo??

die plaatjes zatten aan de onderkant van die balk met parkers vast

heeft er iemand ervaring met dit type gritpistool?
doet deze het wel op ons compressortje?
http://link.marktplaats.nl/221272848