gelaagde voorruit??
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
gelaagde voorruit??
Nou zit deze maand toch een beetje tegen met mijn lieve eendje eerst m'n 123 onsteking die het na reparatie nog steeds niet wilde doen, vervolgens bleken de vervangende contactpuntjes lam.....dit opgelost 2 weken later een lekke oliekoeler (zie topic onder motor) en of dat nog niet genoeg is krijg ik vandaag op de snelweg een steentje tegen mijn voorruit, zag gelijk niks meer!!!helemaal aan bonken. Heb met de carglas gebeld en die had een gelaagde voorruit dit is anders dan origineel schijnt en beter wat is het verschil????
2cv az 1968
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
hoi, die mevrouw had het er over dat het me 148 euro ging kosten als ik het thuis voor de deur liet doen en 135 als ik naar een vestiging van carglas kwam. Nou voor die 13 euro ga ik echt niet een poging doen er heen te rijden met de kans dat mijn ruit naar binnen komt zetten. Het kost in het weekend 230 euro, maar dit kon niet want ze hadden de ruit niet op voorraad.
2cv az 1968
-
- Beginner
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Jullie hebben ind gelijk dat het erg duur is maarja, die eend kan niet rijden, zie niks meer, dus moet ik weer een trailer regelen een voorruit enz. Tja aangezien ik de hele week naar school moet en werken heb ik daar geen tijd voor en ik heb mijn eend zo snel mogelijk weer nodig.............elke morgen vroeg op om je moeder naar d'r werk te brengen zodat je die auto kan lenen is tenslotte ook niet alles
2cv az 1968
-
- Heavy user
-
- Beginner
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
nou voor al die onzin had ik dus geen tijd en rijden ermee vond ik niet verantwoord. Voorlopig hebben ze er van carglas een mooie nieuwe gelaagde ruit in gezet waar ik 10 jaar garantie op heb en die jongen die het kwam doen heeft mee gelijk wat tips gegeven hoe ik in het vervolg makkelijk zelf kan doen en hij heeft alle scherven en troep van mijn auto opgeruimt, ik weet het, het kost wat, maar dan heb je ook wat...........
2cv az 1968
-
- Beginner
-
- Heavy user
Ik zie op de snelweg de bovenkant van mijn deuren naar buiten veren, dus ik vrees dat dat folie dan ook snel weg waait. Zelfs als je het rustiger aan doet omdat de klemkracht van de deuren onvoldoende is.Tom Duckpower schreef:volgens mij zijn er ook folies te koop die je als vervanger voor je ruit mag plaatsen/plakken, is wel maar voor een tijdje!
Afblijven.