Prolong motor toevoeging
Prolong motor toevoeging
Op Marktplaats kom ik een voor mij onbekende toevoeging aan de motorolie tegen, nu loopt mijn eend prima en heb niet echt de behoefte om iets vreemds aan de olie toe te voegen maar wil toch graag weten of er forumleden zijn die ervaring hebben met dit produkt.
In de beschrijving o.a. staat dat het voor oude motoren erg goed zou zijn.
Graag uw mening.
Met vriendelijke groet
Ger Sevink
In de beschrijving o.a. staat dat het voor oude motoren erg goed zou zijn.
Graag uw mening.
Met vriendelijke groet
Ger Sevink
-
- Heavy user
erg goed voor hun portemonnee waarschijnlijk. er schijnen additieven te zijn die rubbers weer iets soepeler maken en zodoende keerringen weer iets beter laten functioneren. ik heb dan zoiets van: vervang die keerringen dan!
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
hoihoi
een advertentie op mp is verdwenen dit kwam ik wel tegen op internet...
sorry voor de beeldschermvervuiling.....
http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=109&p=296384
een advertentie op mp is verdwenen dit kwam ik wel tegen op internet...
sorry voor de beeldschermvervuiling.....

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=109&p=296384
-
- Heavy user
Over het algemeen sta ik nogal sceptisch tegenover veel van gelijkaardige producten.
Je bent naar mijn mening altijd beter af met een olie van een deftige kwaliteit en die op tijd vervangt dan met eender welk additief.
Indien je dan toch een additief gebruikt zou ik zien of er ook een verklaring is voor de "resultaten" dat dit product claimt.
Je bent naar mijn mening altijd beter af met een olie van een deftige kwaliteit en die op tijd vervangt dan met eender welk additief.
Indien je dan toch een additief gebruikt zou ik zien of er ook een verklaring is voor de "resultaten" dat dit product claimt.
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Ik heb wel eens een testje gezien van een leverancier die een electromotortje had die een asje van ongeveer 1cm dik aandreef.
Op dat asje legde hij een stuk metaal met daaraan een soort hefboompje waar hij een gewicht kon verschijven.
Met het gewicht dicht bij het asje, dus weinig druk strate hij het.
Al snel werd het asje warm en er kwam al rook vanaf. Nu stopte hij het deed er een druppel olie op en starte weer. Toen het gewicht ongeveer halverwege de heftboom was begon alles weer te roken. Nu stopte hij weer en deed er een druppel van ????? (helaas weet ik het niet meer) op. Hij starte het motortje weer schoof gelijk het gewicht volledig naar achteren en begon over het middel te praten. Ik geloof dat het echt wel 5 minuten gedraaid had toen hij klaar was met praten en het uitzette. Hij pakte ook gelijk het asje beet om te laten zien dat het niet heet was.
Dit is al weer meer dan 10 jaar geleden ik weet echt niet meer wat het merk was. Maar het werkte dus zeker wel.
Op dat asje legde hij een stuk metaal met daaraan een soort hefboompje waar hij een gewicht kon verschijven.
Met het gewicht dicht bij het asje, dus weinig druk strate hij het.
Al snel werd het asje warm en er kwam al rook vanaf. Nu stopte hij het deed er een druppel olie op en starte weer. Toen het gewicht ongeveer halverwege de heftboom was begon alles weer te roken. Nu stopte hij weer en deed er een druppel van ????? (helaas weet ik het niet meer) op. Hij starte het motortje weer schoof gelijk het gewicht volledig naar achteren en begon over het middel te praten. Ik geloof dat het echt wel 5 minuten gedraaid had toen hij klaar was met praten en het uitzette. Hij pakte ook gelijk het asje beet om te laten zien dat het niet heet was.
Dit is al weer meer dan 10 jaar geleden ik weet echt niet meer wat het merk was. Maar het werkte dus zeker wel.
www.v-wingerden.nl
“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”
“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”
- André Post
- Heavy user
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Heb in m'n (ondertussen ex) GS uit 1976 weleens Wynn´s ENGINE OIL STOP-LEAK gegooid ivm hardnekkig probleem met lekkende keerringen.

Spul werkte op zich prima, heb nog een paar jaar met de auto gereden zonder lekkage problemen.
Tussendoor gewoon olie ververst en lekkage bleef weg.
Spul schijnt uitgedroogde keerringen wat soepeler te maken waardoor ze weer redelijk afdichten.

Spul werkte op zich prima, heb nog een paar jaar met de auto gereden zonder lekkage problemen.
Tussendoor gewoon olie ververst en lekkage bleef weg.
Spul schijnt uitgedroogde keerringen wat soepeler te maken waardoor ze weer redelijk afdichten.
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green