bij mijn ami vind ik dat de kleppen nogal wat lawaai maken,het valt nu pas op omdat mijn kachel het nu weer doet en het geluid nu weer goed hoor in de auto zelf.
moet je deze kleppen ook afstellen op 0,20 of 0,15
het is een 21 pk ami motor uit 1963
klepspeling
-
- Las Expert
- Berichten: 2276
- Lid geworden op: za 13 jan, 2007 11:47
- Locatie: wijnjewoude
- Contacteer:
klepspeling
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 260
- Lid geworden op: ma 23 jan, 2006 18:09
- Locatie: eindhoven
Uit het WPH ==>
1 Start de motor en laat deze gedurende enkele minuten draaien.
2 Verwijder klepdeksels etc
3 Stel de speling af op 0,2 mm voor zowel in als uitlaat.
Stel de inlaatklep af, wanneer de uitlaatklep van dezelfde cilinder geheel gelicht staat en andersom
4 Monteer klepdeksel etc ....
Heb 2 verschillende WPH voor de oude AMI, indien je wilt kan ik weleens kijken of ik wat kan kopiëren. Ene boek is een 'dubbele' met plaatjes aan de bovenkant en text aan de onderkant, andere boek is een map, dus makkelijker te reproduceren. Dus het zal dan uit de map komen .
1 Start de motor en laat deze gedurende enkele minuten draaien.
2 Verwijder klepdeksels etc
3 Stel de speling af op 0,2 mm voor zowel in als uitlaat.
Stel de inlaatklep af, wanneer de uitlaatklep van dezelfde cilinder geheel gelicht staat en andersom
4 Monteer klepdeksel etc ....
Heb 2 verschillende WPH voor de oude AMI, indien je wilt kan ik weleens kijken of ik wat kan kopiëren. Ene boek is een 'dubbele' met plaatjes aan de bovenkant en text aan de onderkant, andere boek is een map, dus makkelijker te reproduceren. Dus het zal dan uit de map komen .