Ok dinsdag gaan we dus kijken
- Canard rouge
- Gebruiker
Ok dinsdag gaan we dus kijken
Naar een 2CV... mijn man heeft al gekeken op een site waar hij ondermeer op moet letten qua carrosserie, koets, remmen etc.
Hier zie ik al dat we ook goed moeten kijken naar het chassisnummer.
En de leeftijd is ook al geen unique selling point meer; deze auto blijft belastingplichtig. Maar goed... vraag is natuurlijk of je een auto voor die 100 euro per jaar moet laten staan.
Oh zucht... ik kan nergens anders meer aan denken hahaha... doet me zo denken aan vroegah... toen wij nog in een bestel rond crosten.
Hier zie ik al dat we ook goed moeten kijken naar het chassisnummer.
En de leeftijd is ook al geen unique selling point meer; deze auto blijft belastingplichtig. Maar goed... vraag is natuurlijk of je een auto voor die 100 euro per jaar moet laten staan.
Oh zucht... ik kan nergens anders meer aan denken hahaha... doet me zo denken aan vroegah... toen wij nog in een bestel rond crosten.
- Canard rouge
- Gebruiker
-
- Veelvuldig poster
- Canard rouge
- Gebruiker
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- Canard rouge
- Gebruiker
hihi 013... alleen onze dochter heeft die lengte niet.. wij beiden wel
Hanzz we gaan zeker niet alleen voor de looks. Ik weet dat een eend snel roest. We gaan dan ook goed kijken. De tere punten gaan we goed bekijken. Chassis moet gewoon goed zijn en de koets ook. Onderdelen vervangen is niet zo'n probleem maar we zoeken er wel eentje waarbij we niet hoeven te lassen.
Bertje Beige.. dat vond ik nou ook een voordeel!!
Hanzz we gaan zeker niet alleen voor de looks. Ik weet dat een eend snel roest. We gaan dan ook goed kijken. De tere punten gaan we goed bekijken. Chassis moet gewoon goed zijn en de koets ook. Onderdelen vervangen is niet zo'n probleem maar we zoeken er wel eentje waarbij we niet hoeven te lassen.
Bertje Beige.. dat vond ik nou ook een voordeel!!
-
- Moderator
Goed plan! (een eend kopen!!)
De beste tip is al gegeven door Hanzz; deze eend hoeft niet per sé de eend te zijn, er is meer te koop.
Waar staat ie? Wellicht kan iemand dinsdag mee om er eens doorheen en onderdoor te kruipen. 3 zien meer dan 2..
Succes in ieder geval!
De beste tip is al gegeven door Hanzz; deze eend hoeft niet per sé de eend te zijn, er is meer te koop.
Waar staat ie? Wellicht kan iemand dinsdag mee om er eens doorheen en onderdoor te kruipen. 3 zien meer dan 2..
Succes in ieder geval!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Moderator
Uit 'even voorstellen':
Iemand in de buurt van Utrecht dinsdag (en trek in een wijntje)?Canard rouge schreef:Nou als er iemand is die met ons wil meekijken is dat natuurlijk super.
We rijden vanuit Utrecht naar omgeving Beekbergen. We hebben plek in de auto voor een meerijder. In dat geval bied ik een lekker fles vin rouge voor bij de Canard
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Canard rouge
- Gebruiker