info luchtfilter K&N
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
info luchtfilter K&N
weet er iemand of dit goed is voor je eendje ?
en waar ik deze zou kunnen vinden in belgie ?
RC-9100 OVAL INTAKE for 2cv
groetjes christophe
en waar ik deze zou kunnen vinden in belgie ?
RC-9100 OVAL INTAKE for 2cv
groetjes christophe
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
ha oke bedankt voor de info geeft het een mooi geluidje in de burton ? en ben je er tevreden van hoe heb jij et probleem opgelostBasvanEerden schreef:Je hebt het juiste model. Deze heb ik ook in de burton. Let op slang van je vulpijp naar luchtfilter. Daar moet je iets voor verzinnen.
groetjes christophe
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ik heb filter van de foto op mijn eend zitten. Hij lijkt ietsjes happiger op het gas, maar dit kan ook tussen de oren zitten. Met name in de tweedetrap hoor je een wat grover bromgeluid van het aanzuigen van de carb. Om te tunen wel leuk. Maar verwacht geen wonderen.
Wat wel makkelijk is, is dat je met sleutelen overal bijkomt, zonder de koektrommel die in de weg zit. Wel moet je iets maken voor je carterontluchting.
Wat wel makkelijk is, is dat je met sleutelen overal bijkomt, zonder de koektrommel die in de weg zit. Wel moet je iets maken voor je carterontluchting.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
ziet er goed uit op je 2cv bedankt voor de uitlegPunky schreef:Ik heb filter van de foto op mijn eend zitten. Hij lijkt ietsjes happiger op het gas, maar dit kan ook tussen de oren zitten. Met name in de tweedetrap hoor je een wat grover bromgeluid van het aanzuigen van de carb. Om te tunen wel leuk. Maar verwacht geen wonderen.
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dat heb je tijdens de betuwerit kunnen horen. Je merkt wel het effect dat hij onderin toeren mist maar in bovenin wat beter trekt. En verder het geluid. En een burton is wat gehoriger dan een 2cv maar dat heeft wel wat.2cv6ke schreef:ha oke bedankt voor de info geeft het een mooi geluidje in de burton ? en ben je er tevreden van hoe heb jij et probleem opgelostBasvanEerden schreef:Je hebt het juiste model. Deze heb ik ook in de burton. Let op slang van je vulpijp naar luchtfilter. Daar moet je iets voor verzinnen.
groetjes christophe
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
bedankt voor je uitlegBasvanEerden schreef:Dat heb je tijdens de betuwerit kunnen horen. Je merkt wel het effect dat hij onderin toeren mist maar in bovenin wat beter trekt. En verder het geluid. En een burton is wat gehoriger dan een 2cv maar dat heeft wel wat.2cv6ke schreef:ha oke bedankt voor de info geeft het een mooi geluidje in de burton ? en ben je er tevreden van hoe heb jij et probleem opgelostBasvanEerden schreef:Je hebt het juiste model. Deze heb ik ook in de burton. Let op slang van je vulpijp naar luchtfilter. Daar moet je iets voor verzinnen.
groetjes christophe
groetjes christophe