LNA perikelen
Geplaatst: di 6 apr, 2010 11:12
een kleine introductie:
Ik bezit nu 1,5 jaar een LNA 11 RE van 19 April 1984. Het autootje is in een goede staat, maar de motor is overleden.
Met hulp van wat kennis ben ik erachter dat met het vervangen van het subframe en het voorfront ik in staat ben er een tweecilinder LNA-motor in te leggen. Echter, en nu komt het visa-conversie deel, lijkt het me ook wel leuk om er een viercilinder GS/A motor in te leggen.
Er wordt gesteld dat een GS/A motor zonder al te veel problemen op een LNA bak past. Maar ik heb daar geen zekerheid van. Kan iemand mij vertellen in hoeverre dat gaat passen?
Ik bezit nu 1,5 jaar een LNA 11 RE van 19 April 1984. Het autootje is in een goede staat, maar de motor is overleden.
Met hulp van wat kennis ben ik erachter dat met het vervangen van het subframe en het voorfront ik in staat ben er een tweecilinder LNA-motor in te leggen. Echter, en nu komt het visa-conversie deel, lijkt het me ook wel leuk om er een viercilinder GS/A motor in te leggen.
Er wordt gesteld dat een GS/A motor zonder al te veel problemen op een LNA bak past. Maar ik heb daar geen zekerheid van. Kan iemand mij vertellen in hoeverre dat gaat passen?