"Dribbelen" rechtsachter
Geplaatst: wo 5 mei, 2010 00:00
Auto "dribbelt" op de snelweg een beetje rechtsachter en het vermoeden was een defecte schokbreker, bobbel oid op m'n band of draagarmlager naar de gallemiezen.
Vanmiddag schokbreker + veerpot losgehaald om draagarmlager te kunnen beoordelen.
Draagarm wat heen en weer geprobeerd te duwen maar nergens waarneembare speling of bijgeluiden bij optillen draagarm.
Schokbreker lijkt oke, auto schommelt nog ietsie na inveren, schokbreker kon ik na verwijderen moeizaam aan beide kanten indrukken, geen olielekkage.
Band ziet er goed uit, geen bobbels oid.
Zou de veerpot ook het probleem kunnen zijn?
Heb de trekogen moeten uitdraaien om kantelmes weer te kunnen terugdrukken in het trekoog en toen vroeg ik mij af:
Waarom heeft dat kantelmes die aparte "driehoekige" vorm
Het gat in het trekoog is veel groter dan de doorsnede van het kantelmes, hoort er dan in het trekoog niet iets te zitten waardoor het kantelmes meer precieser "past" door het trekoog
(Jesses, ik begrijp m'n eigen vraag nauwelijks.... )
Vanmiddag schokbreker + veerpot losgehaald om draagarmlager te kunnen beoordelen.
Draagarm wat heen en weer geprobeerd te duwen maar nergens waarneembare speling of bijgeluiden bij optillen draagarm.
Schokbreker lijkt oke, auto schommelt nog ietsie na inveren, schokbreker kon ik na verwijderen moeizaam aan beide kanten indrukken, geen olielekkage.
Band ziet er goed uit, geen bobbels oid.
Zou de veerpot ook het probleem kunnen zijn?
Heb de trekogen moeten uitdraaien om kantelmes weer te kunnen terugdrukken in het trekoog en toen vroeg ik mij af:
Waarom heeft dat kantelmes die aparte "driehoekige" vorm
Het gat in het trekoog is veel groter dan de doorsnede van het kantelmes, hoort er dan in het trekoog niet iets te zitten waardoor het kantelmes meer precieser "past" door het trekoog
(Jesses, ik begrijp m'n eigen vraag nauwelijks.... )